Hz. İsa tekrar yeryüzüne ne zaman gelecek
07. Hz. İsa tekrar yeryüzüne ne zaman gelecek Nisan 19th, 2008Gelelim Hz. İsa’nın ikinci defa gelişiyle ilgili İncil’lerde belirtilmiş belli bir zaman olup olmadığına. İncil’lerde Hz.. İsa’nın tekrar yeryüzüne gelişiyle ilgili 20 civarında ifade vardır. Bu güne kadar bu geliş gerçekleşmediğine göre, acaba verilen geliş tarihinin zamanı daha gelmedi mi yoksa bu zaman çoktan gelip geçti mi? Tabi gelişle ilgili verilen bir zaman varsa ve bu zaman da gelip geçtiği halde, hala gelmediyse ortada önemli bir sorun var demektir. Eğer böyle ise, Hz. İsa’nın ikinci geliş haberlerinin aslı olmadığını ortaya çıkar. Şimdi İncillerde bu konuyu araştıralım. Hz. İsa’nın tekrar yeryüzüne dönüşü hakkında, bizzat kendi ağzından çıkan bir zaman var mı görelim:
“30 “O zaman İnsanoğlu’nun belirtisi gökte görünecek. Yeryüzündeki bütün halklar ağlayıp dövünecek, İnsanoğlu’nun gökteki bulutlar üzerinde büyük güç ve görkemle geldiğini görecekler.
31 Kendisi güçlü bir borazan sesiyle meleklerini gönderecek. Melekler O’nun seçtiklerini göğün bir ucundan öbür ucuna dek, dünyanın dört bucağından toplayacaklar.
32 “İncir ağacından ders alın! Dalları filizlenip yaprakları sürünce, yaz mevsiminin yakın olduğunu anlarsınız.
33 Aynı şekilde, bütün bunların gerçekleştiğini gördüğünüzde bilin ki, İnsanoğlu yakındır, kapıdadır.
34 Size doğrusunu söyleyeyim, bütün bunlar olmadan bu kuşak ortadan kalkmayacak.
35 Yer ve gök ortadan kalkacak, ama benim sözlerim asla ortadan kalkmayacaktır.” (Matta-24)
Makos (13:30) ve Luka’da da (21:32) ayni şeyleri söylemektedir. Yani bu geliş, o anda Hz. İsa’yla beraber yaşayan bazı kimseler, daha dünyadan ayrılmadan gerçekleşecek. Ayrıca Markos İncili’nde kendini tutuklayan baş kahinleri ayni olayla uyarmaktadır:
“61 Ne var ki, İsa susmaya devam etti, hiç yanıt vermedi. Başkâhin O’na yeniden, “Yüce Olan’ın Oğlu Mesih sen misin?” diye sordu.
62 İsa, “Benim” dedi. “Ve sizler, İnsanoğlu’nun Kudretli Olan’ın sağında oturduğunu ve göğün bulutlarıyla geldiğini göreceksiniz.” (Markos-14)
Bu durumda Hz. İsa’nın kendi ağzından tekrar gelişi zamanını çok net öğreniyoruz. Bu geliş zamanının, o anda çevresinde yaşayanların, daha dünyadan ayrılmadan, çok yakın bir dönemde olacağını açıkça bildirmektedir. Pavlus’ta Mektubunda bu konuya yer verip, o anda yaşayanların bunu açıkça göreceğini yazmaktadır:
“16 Rab’bin kendisi, bir emir çağrısıyla, başmeleğin seslenmesiyle, Tanrı’nın borazanıyla gökten inecek. Önce Mesih’e ait ölüler dirilecek.
17 Sonra biz yaşamakta olanlar, hayatta olanlar, onlarla birlikte Rab’bi havada karşılamak üzere bulutlar içinde alınıp götürüleceğiz. Böylece sonsuza dek Rab’le birlikte olacağız.
18 İşte birbirinizi bu sözlerle teselli edin.” (1.Selanikliler-4)
Bu geliş zamanı o kadar net anlaşılmış ki beklenen ziyaretçi gecikince, olay sorgulanmaya başlandı. Pavlus 1. Selaniklilere mektubunda yazdıkları gelişi sorgulayanları, 2. mektubunda, Daniel Kitabı’ndaki kehanetlere atıf yaparak, ortalığı yatıştırmaya çalıştığı gözlenmekte:
“1-2 Rabbimiz İsa Mesih’in gelişine ve O’nunla birlikte olmak üzere toplanmamıza gelince: Kardeşler, size rica ediyoruz, Rab’bin gününün geldiğini ileri süren herhangi bir ruh, bir söz ya da bizden gelmiş gibi gösterilen bir mektup hemen aklınızı karıştırmasın, sizi telaşlandırmasın.
3 Hiç kimse hiçbir şekilde sizi aldatmasın. Çünkü imandan dönüş başlamadıkça, mahvolacak olan o yasa tanımaz adam ortaya çıkmadıkça o gün gelmeyecektir.
4 Bu adam, tanrı diye anılan ya da tapılan her şeye karşı gelerek kendini hepsinden yüce gösterecek, hatta kendisini Tanrı ilan ederek Tanrı’nın Tapınağı’nda oturacaktır.
5 Daha yanınızdayken bunları size söylediğimi hatırlamıyor musunuz?” (2.Selanikliler-2)
Pavlus durumu yatıştırmak için geliş zamanı için ilk söylediği sözlerini görmezden gelir ve günümüzde olduğu gibi olaylara yönelir. Bu işe Hz. İsa’nın Önemli Havarisi, Petrus’ta mektubunun sonundaki ilave ile karıştırılmaktadır. Bu durumun vahametinden kurtulmak için günlerin uzunluğunun değiştirildiğini görmekteyiz:
“3-4 Öncelikle şunu bilmelisiniz: Dünyanın son günlerinde kendi tutkularının ardından giden alaycı kişiler türeyecek. Bunlar, “Rab’bin gelişiyle ilgili vaat ne oldu? Atalarımızın ölümünden beri her şey yaratılışın başlangıcında olduğu gibi duruyor” diyerek alay edecekler.
5 Ne var ki, göklerin çok önceden Tanrı’nın sözüyle var olduğunu, yerin sudan ve su aracılığıyla şekillendiğini bile bile unutuyorlar.
6 O zamanki dünya yine suyla, tufanla mahvolmuştu.
7 Şimdiki yer ve göklerse ateşe verilmek üzere aynı sözle saklanıyor, tanrısızların yargılanarak mahvolacağı güne dek korunuyorlar.
8 Sevgili kardeşlerim, şunu unutmayın ki, Rab’bin gözünde bir gün bin yıl, bin yıl bir gün gibidir.” (2.Petrus-3)
Buradan da geliş için önceden bir zaman verildiği anlaşılmaktadır. Hatta bir zaman belirtilmiş ki, bu zaman dilimi Tanrı’nın yanında farklı olduğu yorumuyla geçiştirilmeye çalışılıyor. Halbuki gerçek böyle değildir. Hz. İsa kendi ağzıyla tekrar gelişinin yakınlığını, kendi zamanında yaşayanların, bir çoğunun ölmeden önce olacağını açıkça vurgular:
“26 İnsan bütün dünyayı kazanıp da canından olursa, bunun kendisine ne yararı olur? İnsan kendi canına karşılık ne verebilir?
27 İnsanoğlu, Babası’nın görkemi içinde melekleriyle gelecek ve herkese, yaptığının karşılığını verecektir.
28 Size doğrusunu söyleyeyim, burada bulunanlar arasında, İnsanoğlu’nun kendi egemenliği içinde gelişini görmeden ölümü tatmayacak olanlar var.” (Matta-16)
“23 Bir kentte size zulmettikleri zaman ötekine kaçın. Size doğrusunu söyleyeyim, İnsanoğlu gelinceye dek İsrail’in bütün kentlerini dolaşmış olmayacaksınız.” (Matta-10)
Her şey çok açık ve tevile gerek kalmayacak kadar anlaşılır olduğu ortada. Yuhanna İncili’nde ise bu gelişin tarihini kestirmek çok kolay. Herhalde bu tarih en uzak ihtimalle M.S.100-120 civarlarında olması gerekir. Çünkü Yuhanna’nın ölüm tarihi en geç bu yıllar arasındadır:
“20 Petrus arkasına döndü, İsa’nın sevdiği öğrencinin kendilerini izlediğini gördü. Bu öğrenci, akşam yemeğinde İsa’nın göğsüne yaslanan ve, “Ya Rab, sana kim ihanet edecek?” diye soran öğrencidir.
21 Petrus onu görünce İsa’ya, “Ya Rab, ya bu ne olacak?” diye sordu.
22 İsa, “Ben gelinceye dek onun yaşamasını istiyorsam, bundan sana ne?” dedi. “Sen ardımdan gel!”
23 Bu yüzden kardeşler arasında o öğrencinin ölmeyeceğine dair bir söylenti çıktı. Ama İsa Petrus’a, “O ölmeyecek” dememişti. Sadece, “Ben gelinceye dek onun yaşamasını istiyorsam, bundan sana ne?” demişti.” (Yuhanna.-21)
Şimdi haklı olarak, Hz. İsa’nın kendi ağzından tekrar yeryüzüne, o anda çevresinde yaşayanların dünyadan ayrılmadan gerçekleşeceği bildiren bu kadar ifade varken, kilise bunları nasıl izah eder diye düşünmektesiniz. Kilise bunları nasıl mı izah etmekte? Bu açıklamaları görmezden gelerek. Bunları görmezden gelen kilise, bakın durumu kurtarmak için, hangi ifadeyi görüyor:
“29 Aynı şekilde, bu olayların gerçekleştiğini gördüğünüzde bilin ki İnsanoğlu yakındır, kapıdadır.
30 Size doğrusunu söyleyeyim, bütün bunlar olmadan bu kuşak ortadan kalkmayacak.
31 Yer ve gök ortadan kalkacak, ama benim sözlerim asla ortadan kalkmayacaktır.”
32 “O günü ve o saati, ne gökteki melekler, ne de Oğul bilir; Baba’dan başka kimse bilmez.
33 Dikkat edin, uyanık kalın, dua edin. Çünkü o anın ne zaman geleceğini bilemezsiniz.” (Markos.-13)
Bu da İncil’de olan bir ifade. Böylece, Hz. İsa’nın kendi ağzından söylediği bir sürü ifadeyle çelişen bu açıklamayı dikkate alarak, bu gelişi hala beklemekteler. Durumu kurtarmak için başka çıkar yolları da yok. Üç İncil’de de Hz. İsa’nın ne zaman geleceği hakkında, kendi ağzıyla söylediği ve hala gerçekleşmediği düşünülen, son bir ifade daha var. Bir de buna bakalım. Şimdi Hz. İsa’nın tekrar yeryüzüne gelişini bizzat kendisi anlatan son ifadeye bakalım:
“24-25 “Ama o günlerde, o sıkıntıdan sonra, ‘Güneş kararacak, Ay ışık vermez olacak, Yıldızlar gökten düşecek, Göksel güçler sarsılacak.’
26 “O zaman İnsanoğlu’nun bulutlar içinde büyük güç ve görkemle geldiğini görecekler.
27 İnsanoğlu o zaman meleklerini gönderecek, seçtiklerini yeryüzünün bir ucundan göğün öbür ucuna dek, dünyanın dört bucağından toplayacak.” (Markos-13)
Buradaki ifadelere göre kimse, Hz. İsa’nın gelişini göreceğiz diye umutlanmasın. Çünkü bu gelişi insanoğlunun görmesine imkan yok. Güneş karardığında, yıldızlar gökten düşmeye başladığında, bilmem yer yüzünde yaşayan bir canlı kalır mı? Burada tanımlanan tam bir kıyamet günü tasviri. Bilmem o günlerde yeryüzünde kıyamet savaşı yapacak bir yer ve insan topluluğu kalır mı? Kalsa bile, herkes can derdine düşüp kıyamet savaşını düşünen olur mu? Şimdi bizim İncil’de gördüğümüz bu gerçekler karşısında, Hıristiyan Dünya acaba ne diyor diye sorulabilir. İşte işin en garip yönü burası. Hıristiyan Dünya bu konuda ciddi tek bir şey söylemiyor. Çünkü bunları görmezden geliyor. Dilimize çevrilmiş en ciddi “Hıristiyan İlahiyatı” kitabının 455-466 sayfaları arasında bu konu genişçe incelenmiş. Ama bu gelişin henüz, daha Hz. İsa’nın zamanındaki nesil ortadan kalkmadan gerçekleşeceğini anlatan İncil satırlarından, tek bir satır bile bahsedilmemektedir. Hatta diğer belirtilerin, hepsinin gerçekleşmiş olduğunu bildikleri ve akla yatkın buldukları itiraf etmektedirler. Artık mızrak çuvala sığmıyor. Bu şunu ispat etmektedir: Her şey gün gibi ortada iken, bir de bu gelişin daha o nesil dünyadan ayrılmadan olacağını kabul ederlerse, İncil’de yazılanların boş çıkacağı ortada. Bu yüzden bütün bu gerçekler görmezden gelinmekte.70
Aslında bu kehanetler konusunda Hıristiyan dünyada da birlik yok. Bu konuda 3 gruba ayrılmış durumdalar. A- Milenyumcular, Post-Milenyumcular ve Pre- Milenyumcular olarak üç farklı yorum vardır. A- Milenyumculara göre bin yıl mecazi bir ifadedir ve dünyada böyle özel bir dönem yaşanmayacaktır. Bu yoruma göre Hz. İsa’nın doğumu ile Şeytan bağlanmış oldu ve bin yıllık egemenlik, ölmüş olanlar Mesih’le birlikte gökte sürmektedir. Mesih sadece yargılamak için tekrar gelecektir. Bunlara göre diriliş, göklerde Rab ile beraber olmaktır ve bedensel değildir. A-Milenyumculara göre imanlı ve imansızların beraber yargı için dirilecekleri bir tek diriliş kalmıştır (Yuhanna-5:28-29). Yani bu gruba göre sıkıntı ve savaş dönemi geçmiştir. Armagedon savaşı beklentileri yoktur. Post-Milenyumcular’a göre, kilise çağının başlamasıyla, İncil bütün uluslara yayılmaya başladı ve insanlar sonunda Tanrı’nın istediği şekilde yaşayacaklar, böylece yeryüzünde bin yıl gibi, mecazi uzun bir zaman süren, bir huzur dönemi yaşanacaktır. Bu zamanın sonunda Mesih insanları yargılamak üzere gelecek. A-Milenyumculardan farkı, bin yıl gibi uzun bir huzur döneminin, yeryüzünde yaşanacak olmasıdır. Bu iki gurup İncil’de anlatılan kehanetlere lafzı olarak bağlı kalmazlar. Üçüncü grup Pre- Milenyumculardır. Bunlara göre özellikle Vahiy Kitabı’nda yazılanlar bir bir gerçekleşecektir. Bunlar da kendi aralarında iki grupturlar. Birincisinde (klasik yorum) sıkıntı ve savaşlar olacak ve sonra Mesih bin yıl huzur dönemi için geri gelecektir. İkincisinde (bunlar gerçek Evanjelikler) Mesih sıkıntı ve savaşlardan önce gelip, Evanjelikleri göğe alıp kurtaracak, sonra Armagedon savaşı ve arkasından bin yıllık huzur dönemi ve sonunda yargı.71 Tabi günümüzde bu son görüş iyice yayılmış durumda. İşte Hıristiyan dünyanın bu konuda yorumu bu. Bu yorumlarla bir yere varılabilir mi iyi düşünelim.
Sanırım konu epeyce aydınlanmaya başlamıştır. Pavlus Hıristiyanlığının neresini tutsanız dökülüyor. Sağlam bir yeri yok. Tevrat konusu böyle, İncil konusu böyle, Hz. İsa’nın Tanrı’lığı böyle, sünnet konusu böyle, çarmıhta ölümü böyle, dirilmesi böyle, göğe çıkması böyle ve sonunda tekrar yeryüzüne gelmesi de böyle olunca, sanırım artık başka söze gerek kalmadı diyebilirsiniz. Kıyamet savaşı korkularınız azalmış olabilir. Buraya kadar ki anlatılanlardan, Tanrı’nın gelecek için böyle bir planı olmadığı sanırım anlaşılmıştır. Tanrı’nın böyle bir planı olmadığını bizler anlamış olabiliriz ama, birileri inatla bu kehanetlerden istifade etmeye çalıştığı da bir gerçek.
Toplam 4028 kez, bugün ise 13 kez okunmuştur.
Ana sayfaya dön.
Temmuz 11th, 2008 at 20:59
hz isa mı dünyaya gelecek yoksa mesih mi yoksa bu iki isimde aynı mı acaba birde yakın zaman da iranla savaş olacak mı
Temmuz 11th, 2008 at 21:53
SELAMLAR KEMAL BEY;
HIRİSTİYAN VE MÜSLÜMANLARA GÖRE BU İKİ İSİMDE AYNI. YAHUDİLERE GÖRE FARKLI VE SADECE MESİH OLAN BİR KURTARICI BEKLİYORLAR.GELİP GELMİYECEĞİ KONUSUNDA İSE BU SİTEDE HEM KUR’AN, HEM İNCİL VE HEM DE TEVRAT’TA OLAN İFADELERİ AÇIKÇA ORTAYA DÖKTÜK.BU KİTAPLARDAKİ İFADELERDEN BU DEVİR DE VEYA GELECEK ZAMANLARDA BÖYLE BİR ŞAHSİYETİN GELECEĞİ HAKKINDA HİÇ BİR BELGE YOK.BU KONU GEÇMİŞ ZAMANLARA AİT KEHANETLERDİR. GÜNÜMÜZLE BİR İLGİSİ YOKTUR. İNSANLAR BOŞ YERE BU BEKLENTİLERLE AVUTULMAKTADIR.
İRAN’LA SAVAŞ KONUSUNA GELİNCE BİRİLERİ DEVAMLI BİR DÜŞMAN YARATIP BUNUN ÜZERİNE POLİTİKALAR ÜRETMEKTEDİRLER VE ÖZELLİKLE ARMAGEDON KEHANETLERİNİ DE BU KONULARA ALET ETMEKTEDİRLER.YANİ GÜNÜMÜZDE BU KEHANETLERİ YAZANLARLA UYGULAYANLAR AYNİ KİŞİLER.İSTERLERSE İRANI VURABİLİRLER VE BU KONUDA İSTEKLİ GÖRÜNÜYORLAR VE ORTAM OLUŞMASI İÇİN POLİTİKA YAPIYORLAR.BEKLEDİKLERİ ORTAM SAĞLANDIĞINDA VURABİLİRLER.İRAN’DA MİSİLLEME YAPARSA VE YAPMAK İSTEYECEKTİR. SONUÇ NE OLUR KESTİRMEK ZOR.HEPSİ NÜKLEER SİLAHA SAHİP ÜLKELER. EN ÖNEMLİSİ İRAN TOPLUMU HIRİSTİYANLAR GİBİ KIYAMET SAVAŞINA ÇOK ÖNEM VEREN BİR YAPIYA SAHİPTİRLER.BU SAVAŞI İLK SALDIRAN BAŞLATMIŞ OLACAKTIR.
DİYECEKSİNİZ Kİ ARMAGEDON-KIYAMET SAVAŞI BU DURUMDA OLABİLİR. O HALDE KEHANETLER DOĞRU MU? BU KADAR ZORLAMA SONUNDA BİR SAVAŞ OLABİLİR AMA BU SAVAŞIN İNCİL VE TEVRAT’TA ANLANTILAN KEHANETLERLE FAZLA BİR İLGİSİ OLMAYACAKTIR. SADECE BU KEHANETLERİ KENDİ ÇIKARLARI İÇİN KULLANANLARIN SEBEB OLDUĞU BİR SAVAŞTIR. (Bu savaş daha çok müslümanların beklediği kıyamet savaşına benzecek gibi görünmekte-Çünkü, İncil ve Tevrat’taki beklenen Mesihle ilgili kehanetler pek gerçekleşecek gibi görünmemesine rağmen, zayıf hadis sayılmalarına rağmen Mehdi’nin çıkışıyla ilgili anlatılan kehanetler günümüzde tek tek gerçekleşmektedir.) BU SAVAŞIN GALİBİ DE ABD VE İSRAİL OLACAK GİBİ GÖRÜNMÜYOR. AYRICA ABD HALKINDA HER GEÇEN GÜN BU KONULARA DUYARLILIK ARTIYOR.BAZI ÇEVRELERİN ÜLKELERİNİ DÜNYANIN JANDARMASI GİBİ KENDİ ÇIKARLARI İÇİN KULLANDIKLARININ FARKINA VARMAKTADIR. ZATEN BU SALDIRI BU YÜZDEN GEÇİKMEKTEDİR. SONUMUZ HAYROLA.
Temmuz 27th, 2008 at 23:11
peki ilhan bey bu savaşın galibide abd ve israil olacak gibi görünmüyor demişsinizzz kimdirr acabaaa
Temmuz 28th, 2008 at 23:42
ONLAR KAYBEDERSE ELBETTE KARŞILARINDA OLANLAR KAZANACAKTIR.LÜBNAN SALDIRISINDAN MAĞLUP ÇIKTILAR
Şubat 14th, 2009 at 13:39
bence hz.isa yener ama bu rüzgarların nedeni ne? acaba kötülükmü kazandı ki hz.isa inanıyorum hz.isa sana güveniyoruz
Şubat 14th, 2009 at 13:42
hz.iaya güveniyorum bence dalga geçmeye gerekyok arkadaşlar güvenin onaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Şubat 16th, 2009 at 01:13
Siz bekleye durun Mesih ve Mehdiyi gelecek diye…Siz kurtarıcı bekleyin umutsuzca…Gelenlere bakın birde gidenlere belki vazifelerini yaptılar gittiler. Belki tohum atıp çöllere göçüp gittiler…Bir sabah bakacaksınız her yer yemyeşil sahra olmuş… Şaşıracaksınız…Hayal bile edemediğiniz şeyler göreceksiniz… Ama bence sizde beklemeyin… Gelin sizde İlahi çağrıya katılın… ve madem yaradan vadetmiş bu uğurda çalışın
Şubat 24th, 2009 at 22:15
HZ. İSA, MESİH MEHDİYİ BEKLEYENLER SÖZÜM SİZE, siz hala neyi bekliyorsunuz geldiler ya:):) şu an amerikada yasayan eski milletvekilimiz vardı kendısını mesih ilan etti hanı su altın yaldızlı kaftan gıyen… mehdiyi mı arıyorsunuz geldı ya ılan ettı ya kendısını… adnan oktar namı deger harun yahya daha ne beklıyorsunuz…
siz bekleyin gercekten bekleyın gelecekte bır gun gelecek…gelecek olan tek gercek olum… siz onu bekleyin bırakın dıgerlerını dıgerlerını yus yıllardır herkes dıyor gelecek dıye ama ne yazık onlara kı hıc bırıde gormemıs…belkı bır umut sız gorursunuz…
Mart 3rd, 2009 at 14:57
Benim bir yakınım kendisinin mesih olduğunu ve ALLAH tarafından görevlendirildiğini,insanlara daha önce haram olan bazı şeylerin şimdi haram olmaktan çıktığını bildireceğini söylüyor.Bu konuda kendisinden o kadar emin ki hatta bu emirleri peygamber efendimizin miraç gecesinde yaşadıkları gibi ALLAH C.C ile konuşarak aldğını söylüyor.Çok dürüst bir insan olduğunuda söyleyebilirim.Ama inanmak zor geliyor.Sizce doğru söylüyor olabilir mi?
Mart 3rd, 2009 at 22:03
Bu yakınınız müslümansa bir kere İslam dininde gelecek bir Mesih beklentisi yoktur.İkincisi geleceği beklenen diğer din mensubu MESİH, İslamı dininin kurallarını yüceltecektir.İslamda ölçü ayet ve hadislerdir ve hiçbir zaman haram ve helalerin değiştirileceğine dair bir bilgi yoktur. Ancak kendini yalancı peygember sanan kişilerin ortaya cıkıp böyle şeyler yapacağından bahsedilir.Çok dürüst biri olması önemli değil.Bizler için ölçü ayet ve hadislerdir.Hıristiyanlıkta Aziz Pavlus’ta Hz. İsa’nın kendine göründüğünü ve yeni şeyler vahyettiğini söyleyerek bu dini aslından saptırmıştır.Milyarlarca hıristiyan Pavlus’u çok kutsal ve dürüst biri olduğuna inanır. http://www.hzisahristiyanmiydi.com sitemde bunları genişçe anlattım
Mart 9th, 2009 at 00:26
Bekleyin Bakalım… Mesih geldi tohum atıp göçtü… Bir sabah uyanacaksınız uykudan bahar gelmiş her yer gül açmış…Bir gün bakacaksınız ki Mesih gelmiş fidanlar yetiştirip dört bir yana göndermiş ve onların saçtığı tohumlar dünyanın dört bir yanında çiçek açmış…Ama siz farkına vardığınızda geç olacak…Evet Bir çoğunuz mehdiyi göremeyecek. Görsede bilemeyecek….Bakar kör tabiri vardır ya ne yazıkki pek çok insan şuan öyle… Sanıyorsunuz ki islamiyet eriyip gün gün yok oluyor…Kıyamet gelmek üzere…Ama öyle değil işte daha bahar gelecek heryer çiçek açacak meyveye duracak…evet vadedilen gün yakındır…Gerçekten mesihi mehdiyi merak edeniniz varsa etrafına iyi baksın…Dünyanın dört bir yanında gür bir seda ile yükselen bahara baksın…Size şudur budur demeyeceğim… Ama iyi bakarsanız göreceksiniz.
Mart 9th, 2009 at 00:32
Biliyormusunuz hristiyanlar kehanetlere göre mesihin ineceği yere bir klise yapmışlar ve onun inmesini bekliyorlar…Ama bilmiyorlarki kehanetleri onları mesihin birkaç km uzağına atmış…Bir gün bakacaklar mesih yakınlarına inmiş vazifesini yapmış gitmiş onlar rotanın saptığından habersiz mehdiyle komşu olmalarına rağmen mehdiden habersiz…
Mart 9th, 2009 at 00:34
Mehdiler Mesihler aramızadan gelip geçiyor orduları kıtaları dolaşıyor…Farkında değiliz ne çare…
Nisan 23rd, 2009 at 22:30
arkadaşlar sitenize yeni katılıyorum yorumlarınız ve gürüşlerınız çok güzel
inanki sevdim her biriniz kafadan bir şey atıyorsunuz
ama düşünce özgürlüğü vardır elbet saygı duymak gerekır düşüncelre
nıye dersen saygı, çünkü ortada şu an bir gerçeklık yok herkes fikrini söyleyebilir bu konuyla ilgili bende sizlerle fikrimi paylaşacam
şu an insanların bahsetmiş olduğu hz mehdinin fiziksel özeliklerın hepsi bende vardır
hele özelıkle peygamber efendımızın muhrunun omzumda olması benı derin bir korkuya sarsıtmıştır muhur benı yeterı kadar etkılememışsede
sırtımdaki yaprak şeklındeki kırmızı andıran ben alnımdakı v şeklındeki yara izi
yüzümdeki ben kafamın buyuklugu hepsi eklenınce beni şoke etmıştır
ve şu an benım demıyecem
çünkü peygamber efendımız demişki o zuhur ettıkten sonra 5 ve 8 yıl arasında süreklı
bir yanılgı içerısınde oalcaktır benım ben değilmiyim
bende şu an o aşamadayım
7 yıl sonra gürüşelım sizlerle arkdaşlar
bu arada son sözlerımı söyleyeyım istanbulu küçüklüğümden beri sevmişimdir bensem orayı fetedecem
ve ben kürt ırkındanım
dunyayıda tek din ve tek ülke halıne çevirecem
sizler demıyeceksınız ben turkıyelım diğeri demıyecek ben arabistanlıyım
herkes diyecek ben muslumanım
ve sadece kıtalar geçecek o diyecek ben avrupa adasındayım biride asya diyecek
yedi yıl sonra gürüşürüz
tabi beş on yılda çalışmalarım olacak
yanı biz benı 7 yıl sonra güreceksınız
ama bu söyledıklerım
bir kaç yıl alacaktır
7 yıldan sonra
Nisan 23rd, 2009 at 22:36
ben erdal benlen bu konuda konuşmak isteyen varsa msnemi eklesın
erdal_ekinci_@hotmail.com
ben bir grup oluşturmak istiyorum ve çalışmalarımı internet üzerınden yurutmek istiyorum
bu davamı kımsenın burunun kanamasını akıtmadan gerçekleştırmek istiyorum
buda ancak internet özerınde olabilir diye düşünüyorum
benlen konuşmak isteyen herkes msnemı ekleyebilir
saygılarımla
Nisan 23rd, 2009 at 22:37
İnşallah 7 yıl bekleyeceğim. ilk müridin ben olacağım.Ama neden 7 yıl bekleyeceğiz onu anlamadım
Nisan 23rd, 2009 at 22:40
tekrar yazmak istedim şu mesajımı size iletmek istiyorum
bakın şöyle düşünün
ben mehdiyim artık bunu çok iyi biliyorum
ama elimde hiç bir mücize yoktur
peygamberler insanalra açık mücize güstermışte insanlar inanmamıştır
ben fiziksel yapımlamı onları inandıracam
allahtan güç dileyeceğim
verirse kendıı sizlere açıklarım
aksi takdirde siz mehdiyi çok beklersınız :d
Nisan 23rd, 2009 at 22:47
mesihin müridi msnenı istiyorum kardeş
Nisan 23rd, 2009 at 23:10
Tamam geliyor.
Nisan 27th, 2009 at 23:18
Arkadaşlar İsa yeryüzüne geldiği vakit zaten Kıyamet koptu demektir. Bu nedenle bence İsa’yı çok sevinçle beklememeniz iyi olur. Hatta geldiğini görmemek için dua etseniz, sizin için daha hayırlı olur:) Dediğim gibi sanırım hiç kimse kıyamet gününü görmeyi dilemez değil mi? Gelip de şöyle bi amaç için geleyim de Dünya yı düzeltip yine geri dönerim, ya da herkese egemen olup barış içinde yaşarız gibi nedenler ile gelmesi çok saçmalık olrdu ve zaten bu gibi saçma şeyler için geleceği yok yani siz en iyisi mi beklemeyin. Çünkü gelse de Size pek bir yararı dokunmaz. Çünkü Dünyayı yargılamak için gelecek ve bu çoğumuzun işine gelmez. Bu görev kendisine verilmiştir. Yoksa Allah kendi öz sıfatı ile Dünyayı yargılamay kalkarsa komik olurdu:)
Nisan 29th, 2009 at 06:26
Cüneyt kardeş biz İsa’nın geri gelmesinden çok mutlu oluruz.Keşke geldiğini görebilsek.Kime çok yararı olacak konusuna gelince herhalde saldırganlıklarıyla bir sürü masum insanı katleden Yahudi ve ABD yandaşlarına olacak değildir.Ayrıca ALLAH varken dünyayı yargılamak ona düşmez ve bu durumda da komik bir şey görmüyorum.Ayrıca sen bu sitede yazılanlardanda pek haberin yok gibi veya işine gelmiyor.
Nisan 29th, 2009 at 15:14
Beni site de yazılanlar bağlamaz. Benim yazdıklarım da seni bağlamaz.
Nisan 29th, 2009 at 15:28
Sayın İlhan Akkurt, öyle yorumlar yapmışsınız ki sizin İsa zamanından beri yaşadığınızı, düşünmemek ya da İsa’nın Havarsi kesilip yorumlar yapmak Size mi kaldı? Anlamadım. Bu ne ya.
Nisan 29th, 2009 at 15:33
Ayrıca Allah katında şu bir gün, bin günü gibidir Der Kuran da. Belirtmek istedim. Belki Kuranı Kerim de; yoksa olayı geçiştirmeye mi çalıştı bunu demekle??
Mayıs 9th, 2009 at 19:23
İmamı Rabbani Hazretleri buyuruyorki; İnsan yaratılıcı çok muhteşem bir varoluştur ve bir insanbir defa Cenab ı hakkı Allah diyerek Allah rıza için zikretse bu İnsandan gayri tüm yaratılanların hepsinin zikrinden daha eftaldir.Onun için Şeytanların Kendisini yırtmasına gülüp geçiyorum.Allah rıza için ALLAHU EKBER KEBİRAN VELHAMDULİLLAHİ KESİRAN VE SÜBHANALLAHİ BUKRATEV VE ASİLE…………
Mayıs 9th, 2009 at 19:26
İmamı Rabbani Hazretleri buyuruyorki; İnsan yaratılıcı çok muhteşem bir varoluştur ve bir insanbir defa Cenab ı hakkı Allah diyerek Allah rıza için zikretse bu İnsandan gayri tüm yaratılanların hepsinin zikrinden daha eftaldir.Onun için Şeytanların Kendisini yırtmasına gülüp geçiyorum.Allah rızası için,ALLAHU EKBER KEBİRAN VELHAMDULİLLAHİ KESİRAN VE SÜBHANALLAHİ BUKRATEV VE ASİLE…………
Mayıs 12th, 2009 at 14:15
ERDAL SEN BAŞTA KONUŞMAYI ÖĞREN SONRA MEHDİYİM DE. ……. DA BEN VAR MI O ZAMAN KESİN SENSİNDİR. …… SENİ
Temmuz 11th, 2009 at 19:11
hydaaa nereye gidiyonuz
bende varım
Temmuz 26th, 2009 at 00:28
siz buralarda neyi saçmalıoyrsunuz…erdal..aklını basıan topla…allah seni cehhnememe atacaktır…bu konuşmalrından dolayı…allaah birdir bu konuşmalarını her yer de yapma…erdal 7 yıl sonra karsıma ıkarsan seni öldürrüüm..allah büyüktür…iyi insanların yanındadı efendimiz ve kurtarcımız olan raabizi mesih isa geldigin senini gibi sahte peygamberleri cehhnememin en dibine göndercektir erdal bundan şüphen olmasın..
Ağustos 31st, 2009 at 13:38
siz önce ekmeğini yediğiniz vatanınızı sevin ondan sonra dünyayı müslümanlığa çağırın hainlik bırakın sonra davetlerinize cevap gelir erdal kardeşim farkındamısın kardeşim diyorum
Eylül 15th, 2009 at 07:59
Hz. İsa Ruhullah ise-ki öyledir Kuranda- zaman ve mekan boyutu dışında demektir.Bu durumda istediği kadar gelir gider.Ama gelmiştir gelecektir demek somut bir olgudur.Doğrusunu Allah bilir.
Eylül 15th, 2009 at 08:07
ARKADAŞLAR!
BU TARTIŞMA FAYDA GETİRİRMİ BİLMİYORUM.
AMA DAHA YARARLI BİR KONU MİSYONERLERE VE YEHOVA ŞAHİTLERİNE KARŞI MÜSLÜMAN ÜLKELERİ NE DURUMDA?KIRGIZİSTANIN % 15 İNİ HRİSTİYAN YAPTILAR.KAZAKİSTANDA 500 BİN KAZAK GENCİ İNCİL OKUYOR.IRAK SAVAŞI BAŞLARKEN 3000 MİSYONER BERABERİNDE GİRMİŞTİ.20 BİNDEN FAZLA IRAKLI HRİSTİYANLAŞTIRILMIŞ DURUMDA.AFRİKA MALUM.
BENCE BUNLARI KONUŞMAK LAZIM.
İSA GELECEKMİ GELMİCEKMİ DİYE KONUŞMAK, İSAYI BEYHUDE ŞEKİLDE BEKLENLER KADAR ZAMAN KAYBI OLUP İSLAM DÜŞMANLARININ İŞİNE YARAMAKTADIR.
Eylül 18th, 2009 at 12:19
ya bu misyonerlerden tiksindim ya,hergun onlarcasi elinde mikrofon bagira bagira incili anlatiyor,yurt disinda bu kadar kolay hersey,kimsede din kavgasi yapmiyor,eger ben izmirde kalkip herkez kuran okusun diye bagirsam beni iceri atarlar vallahi ya,ben de bagirmak isterim huzur islmada diye,baris islamda diye,ama onu burda yaparsam islamic teror diyorlar…allahini dini olan hristiyanlardan tiksindin,hergun katolik ve protestan kilisesi video yayinliyor muslumanlara engel olun diye,bizim turklerde turkiyede hristiysnlara destek diyo,allah buyuk yaaa
Ekim 3rd, 2009 at 18:01
selamun aleyküm arkadaşlar ben istanbuldan feyyaz arkadaşlar hepniz kendinizce bildiklerinizi yazmıssınız ben de bıraz konsucam bakın arkadaslar hz ısa gelıcek mesıh dedıklerı hz ısadır mehdıde gelıcek bu ıkı onemlı sahısın bu ıkı onemlı mubarek ınsanların gelmesı an meselesıymıs mıs dıyorum cunku duyduklarımı anlatıyorum yanı sahsen ben kendım bızzat onlarla konusmadım sımdı bakın hz ısa hz mehdının tam olark cıkıpta ınsanlara tanınmasın dan kısa bır sure sonra gelıcegı soylenıyor sımdı bakın peygamber efendımız hz muhammet sas efendımız ın kuranı kerımdekı hadısı serıflerı varmıs dıyorkı efendımız benım ummetımın omru 1400 senesını gecer ama 1500 senesıne yetısmezmıs bızde 1430 yılında yanı(2010)yılındayız dıyebılırım sımdı efendımız hz mehdının 1400 lu yıllarda cıkacagını bıze bıldırmıs o hz mehdıkı onun cıkıs alametlerı vardır denılıyorkı afganıstan ısgalı ıran ırak savası ırak savası fıratın suyunun kesılmesı ramazan ayında ıkıkere gunes ve ay tutulması vb gıder bır kac ornek verdım baya var ama cıkıs alametlerı bu kadar kafıyanı bakıyorumda su alametlerı dıkkat edıyorum hakıkattende olagan ustu seyler ırak savası oldu abd ıraka gırdı ıran ırak savası oldu yakın tarıhımızde fıratın suyu kesıldı keban barası yapılarak afganıstan ısgal edıldı ruslar tarafından gunes ve ay tutulması tarıhı aklımda deyılde aynı ramazan ayında 14 gun gunes 15 gunde ay tutulması olmustur bunlar kucultulecek seyler deyıl ger cekten dunyanın sonuna yaklasıyoruz sahsen ben oyle hıssedıyorum dıyorkı peygabber efendımız hz mehdı cıktıgı zman allahuteala ınsanlara hz mehdının cıkacagını ılan edecekmıs nasıl bılıyormusunuz dıyorkı doguda buyuk bır ates gordugunuzde bılnkı hz mehdı dunyaya gelmıstır allah tum ınsanlıga ılan edıyor ve yıne hzmehdının 1400 yıllarnda gelecegını soylemıstık o ates ıse tam 1400 yılının yılbası gecesı yanı 1401 yılı olacagı gece dunyanın en buyuk 4. tanker gemısı bır romanya gemısı tanker gemısı ıslam alemının son baskentı olan ıstanbula hareket ederken sanırım bır yunan gemısıylen carpısmasından dolayı patlıyor ve gecelrec o ates patlayarak sıddetlı sesler cıkararak yanmaya devam edıyor burdan anlıyoruzkı hz mehdı suan dunyada ve sessızce gorevını surduruyor . bı takım hocalar cıkmıs dıyorkı kı bu hoca cubbelı ahmet hoca ahmet mahmut unlu dıyorkı bı takım hocalar cıkıyor dunyanın kopacagını soyluyormus ıste mehdının gelecegını soyluyormus ona gore mehdı fılan gelmıcekmıs ya nı gelse bıle bu yuz yılda gelmıcekmıs kardesım baska yuz yılmı kaldı al ıste adam sana cıkıs alametlerını soyluyo ya butun ıslam alımlerı kabul edıyor sen ımam rabbanıden daha buyuk bı alımmısın sna mı ınanalım yoksa ımam rabbanıyemı yoksa sanamı ınanalım saıd nursı hz lerınemı sahsen ben onlarana ınanırım ımam rabbanıye saıd nursı hz lerıne bence onlar mahmut unluden daha alımlerdır heralde yanı eger onlarda dogrulıuyorsalar e bız baska kıme ınanalımben den bu kadar benlen bu konu hakkında gorusmek ısteyen olursa ben burdayım alın msn nem eksik_etek_02_@hotmail.comallaha emanet olun
Ekim 6th, 2009 at 23:42
ne saçmalıyorsunuz eey yahudi vr hıristiyan lar , ALLAH tan başka tanrı yoktur muhammet,a.s de isa a.s de ALLAH ın peygamber i ve kuludur , siz ap açık sapıklık içerisindesiniz yazıklar olsun sizin gibi yahudi ve hıristiyan , alevi , muse vi topluluğuna
Ekim 7th, 2009 at 00:19
YÜCE ALLAH IN İZNİ İLE GELECEK OLAN HZ.İSA VE HZ.MEHDİ Yİ BİZ MÜSLÜMAN LAR SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUZ O MÜBAREK ZAAT LAR GELİNCE ONLAR LA CİHAT’A GİDECEĞİZ İNŞ’ALLAH,BAKALIM
YERYÜZÜNÜ FAKİLİĞE BÜRÜYEN, YERYÜZÜNÜ KAN A BÜRÜYEN, YER YÜZÜNE ŞER OLAN, YERYÜZÜNÜ FİTNE VE FESAT A BOĞAN O YAHUDİ LER NEREYE KAÇACAK LAR EL LERİMİZDEN.
EEY 2020 YIL’I ALLAH AŞK’INA ÇABUK GEL Kİ HZ.İSA VE HZ.MEHDİ YE ÇABUK KAVUŞALIM, VE ŞU YAHUDİ TOPLUMUNUN ZULM ÜNDEN ALLAH IN İZNİ İLE KURTULALIM.
ALLAH’IN LANET’İ İBLİS’İN, TÜM ŞEYTAN’LARIN VE MÜSLÜMAN’LARA ZULM EDENLERİN ÜZERİNE OLSUN ”AMİN”
Ekim 14th, 2009 at 09:55
acikcasi artik neye inanacagimi sasirdim tek bildigim dinim islam kitabim kuran ve hz muhammed son peygamber ve ondan sonra baska peygamber gelmeyecegi ve kimsenin kiyametin ne zaman kopacagini ne zaman ne olacagini soyleyemeyecegi suphesiz bu cok buyuk bir gunah hatta dinden sapmaktir hz isa nin gelisi icinse ne diyecegim bilmiyorum gelecek mi gelmeyecek mi vede birakin bu sacmaliklar yok 2012 yok 2020 kim oluyorsunuzda bize zaman veriyorsunuz kiyameti biliyorsunuz hepimiz yasayacak ve gorecegiz cok uzulurum sizlere bu gunahlarinizdan dolayi allah sizi affetmez lutfen kendinizi bu tur seylerle dinden cikarmayin
Ekim 31st, 2009 at 18:55
SİTEDEKİ BAŞTAN İTİBAREN 5. YAZIYI İYİ OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM.İSA’NIN BİR İNSAN GİBİ TEKRAR YERYÜZÜNE GELİŞİ KURAN’DA ÇOK AÇIK DELİLLERLE SABİT DEĞİL.
Kasım 16th, 2009 at 21:02
hiç anlamadım
Kasım 17th, 2009 at 22:47
siz ne bıcım ınsansınız be allah hepınızın sonunu hayır etsın bırı Mehdiyım dıo bırı sacma sapan kanusuo yok 7 yıl sonra goruscem dıo sızın allah belanızı verır yakında
Aralık 2nd, 2009 at 17:20
evrene YARADAN gelecek YARADAN ın vereceği msj için yapacakları için kimseye ihtiyacı yok bizlerin YARADAN a ihtiyacımız var.Kurtarıcı YARADAN dır insanlar değil
Aralık 4th, 2009 at 22:13
slm düşünün düşüncelerinize dikkat edin sevgili arkadaşlar mehdide mesihde gelecek siz rabbimin emirlerini yerine getirin o yeter
Aralık 4th, 2009 at 22:19
herşey adaletli olucak bu adalet mehdini ve mesihin elinde siz nefsinize sahip çıkın iplise yol vermeyin sevgili arkadaşlar allah sizlerle yani bizlerle olsun allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun amin
Aralık 17th, 2009 at 21:06
mesih şu an aramızda olabilir.dünyaya gelip 40 yıl yaşıcağı söyleniyor..feyyaz narin arkadışımıza katılıyorumm
Ocak 21st, 2010 at 12:13
öyle biran gelmişki kız çırıl çıplak baba ise orda seyrediyor bence dun yaçok tan yıkıl mış da bizim haberimiz yok
Ocak 21st, 2010 at 12:17
saç diyen ler birgun kan ağlayacaklar ama işişten geçmiş olacak aklınızı başınızaalın
Şubat 27th, 2010 at 19:38
2012 olsun bakalım ondan sonra herşey daha netleşir….
Mart 1st, 2010 at 15:51
isa peygamberin tanrıyım demesi YARADAN için suçtur arkadaşlar.Biz kime yalvarıyor,sığınıyoruz elbette YARADAN a.Kurtarıcıda YARADAN peygamberler değil.
Mart 17th, 2010 at 00:40
cooook zirvalamis erdal beyy ben busayfaya yeni girdim ama erdal zirvaliyorr
Nisan 24th, 2010 at 20:29
Gördüğün rüyayı suyla paylaş
öyle derler suya anlatmak iyi gelirmiş
Ben de vaktinde gördüm ama başkaları ile paylaşma ihtiyacı doğmadı ben de, sende de doğmasın. Rüyalar sende kalmalı
Bu arada tebrikler,bir peygamberi görmek çok iyi birşey herkese nasip olmaz
Mayıs 3rd, 2010 at 19:09
hepiniz göreceksiniz o günleri göreceksiniz
Mayıs 4th, 2010 at 18:53
sıdan bir hayatım var.ama rüyalarım sıradışı gördüğüm rüyaları kime anlatayım bilmiyorum kim burüyaların neanlama geldiğini söyleyecek bu kunuda bilgili birilerinin olduğunuda sanmıyorum çok çaresizim kıyametin çok yakın olduğunada inanıyorum.
Mayıs 7th, 2010 at 14:34
İlla birine anlatman gerekmezki rüyalarını. Geç bir odaya tek baına başla anlatmaya duyan olur elbet
ben rüya tabirlerine bakıyorum genelde ama ne kadar doğru yorumlanabilir ki beşer tarafından. Yani Hz.Yusuf falan değiller ya. Neden çaresizsin onu da anlamadım yakın olması kötü mü?
Mayıs 22nd, 2010 at 00:01
özgürce yorumdan çok uzak kalmışsınız.özgür yorum,adem as ı gökten indiren kudret dilerse isa as ı da ister alır ister verir.ancak bu hristiyanlara hüccet manasına gelmez.erbabı ilim hadsi kati ile verasetül enbiya hükmünde zatlar var iken ki siz bunları biliyorsunuz bu külfet niye.hat yada had kelimesi,çizgi manasına gelir.eskiler ilmi haddi bilmek diye tarif etmişler.sizi kuran hakkında yorum salahiyeti standartlarını araştırmaya davet ediyorum.
Mayıs 22nd, 2010 at 21:43
Gül herkese ruyanı anlatma ruya yorumlamasını bılmeyen kötu yorumlarsa oyle çıkar sen en iyisi bunuhal ınsanıa anlat etrafında oyle ınsanlar vardır merak etme oke .. kafanıda fazla herseye takma..
Mayıs 22nd, 2010 at 21:47
özgürce yorumdan çok uzak kalmışsınız.özgür yorum,adem as ı gökten indiren kudret dilerse isa as ı da ister alır ister verir.ancak bu hristiyanlara hüccet manasına gelmez.erbabı ilim hadsi kati ile verasetül enbiya hükmünde zatlar var iken ki siz bunları biliyorsunuz bu külfet niye.hat yada had kelimesi,çizgi manasına gelir.eskiler ilmi haddi bilmek diye tarif etmişler.sizi kuran hakkında yorum salahiyeti standartlarını araştırmaya davet ediyorum.
Aynen katiliyorum YUNUSCa
Mayıs 26th, 2010 at 20:39
sizin hayellerininbile yetişemiyecehi yere bizim kudretimiz yeter mesih isa mehti
Haziran 13th, 2010 at 14:41
selam
Haziran 15th, 2010 at 03:04
arkadaşlar bence mehdi çıkacak ve peyganber efendimizin soyundan gelen bir kişi olacak ve hazreti İSA bu sefer peyeganber olarak değil bir nebi yol gösterici olarak gelecek yani 2 delalet mesihi deccal ile hidayet mesihi hazreti İSA OLACAK
Haziran 18th, 2010 at 15:50
ben isayım 1978den beri aranızdayım kendimi 26,12,2009da buldum o tarihe kadar bende bilmiyordum yakında kabeye gidecem orda saklanan kitabların şifrelerini sırasıylan sayıb kendimi ispatlıyacahım bu müslümanlara ispattır hiristiyanlara ise kutsal emanatlerini kendi tobraklarından çıkaracahım onun içinde 2000sene önceden yazılmış benden sonra gelecek olan ismi ahmet olan peygambere uyulması gerektihi üst üste yazıyor beni bekleyin müslümanlıhın içindeki kötü işlertutan insanları tarikatları meshebleri ülkeleri hic haberleri yokken yanlarına gidib denetliyorum onlar sanıyorlar beni zavallı bilselerdi benim isa olduhumu kimin zavallı oduhunuda bilirlerdi bu benden size kobya 2 sene içinde beni duymayan kalmıyacak bilinki benim varlıhım ALAHIN varlıhına ispattır allaha kulluk vazifesinden kacmayın yakın zamanda tanışırız
Haziran 18th, 2010 at 16:00
SÜPERSİN İSA ABİ NERDESİN DE SÖYLE BULUŞALIM
Haziran 18th, 2010 at 16:02
neçabuk
Haziran 18th, 2010 at 16:15
şunuda yazmak zorundayım ben tarı dehilim ruhu guddüsde benim içimdeki yardımcı melektir obenim vucudumu aklımı da iyi işlerde kullanıyım kötüişlerden uzaklaşayım diye ben robot gibiyim obeni kullanır selam
Haziran 27th, 2010 at 15:46
Haziran 18th, 2010 at 15:50
ben isayım 1978den beri aranızdayım kendimi 26,12,2009da buldum o tarihe kadar bende bilmiyordum yakında kabeye gidecem orda saklanan kitabların şifrelerini sırasıylan sayıb kendimi ispatlıyacahım bu müslümanlara ispattır hiristiyanlara ise kutsal emanatlerini kendi tobraklarından çıkaracahım onun içinde 2000sene önceden yazılmış benden sonra gelecek olan ismi ahmet olan peygambere uyulması gerektihi üst üste yazıyor beni bekleyin müslümanlıhın içindeki kötü işlertutan insanları tarikatları meshebleri ülkeleri hic haberleri yokken yanlarına gidib denetliyorum onlar sanıyorlar beni zavallı bilselerdi benim isa olduhumu kimin zavallı oduhunuda bilirlerdi bu benden size kobya 2 sene içinde beni duymayan kalmıyacak bilinki benim varlıhım ALAHIN varlıhına ispattır allaha kulluk vazifesinden kacm
Haziran 29th, 2010 at 21:13
Haziran 18th, 2010 at 15:50
ben isayım 1978den beri aranızdayım kendimi 26,12,2009da buldum o tarihe kadar bende bilmiyordum yakında kabeye gidecem orda saklanan kitabların şifrelerini sırasıylan sayıb kendimi ispatlıyacahım bu müslümanlara ispattır hiristiyanlara ise kutsal emanatlerini kendi tobraklarından çıkaracahım onun içinde 2000sene önceden yazılmış benden sonra gelecek olan ismi ahmet olan peygambere uyulması gerektihi üst üste yazıyor beni bekleyin müslümanlıhın içindeki kötü işlertutan insanları tarikatları meshebleri ülkeleri hic haberleri yokken yanlarına gidib denetliyorum onlar sanıyorlar beni zavallı bilselerdi benim isa olduhumu kimin zavallı oduhunuda bilirlerdi bu benden size kobya 2 sene içinde beni duymayan kalmıyacak bilinki benim varlıhım ALAHIN varlıhına ispattır allaha kulluk vazifesinden kacmayın selam
Temmuz 7th, 2010 at 10:31
benide kabuledin efenim size çok faydalı olurum msn adresim yok rüyalarda haberleşiriz size inanıyorum ve güveniyorum
:):):):)
Temmuz 13th, 2010 at 05:52
bu tip konuları ti ye almanız, bence günah arkadaşlar. mutlaka kıyamet kopacak.bunun bilincindeyiz. zamanını bilemeyiz. bencede mesih gelecek belkide şuan bizimle bu zamanda yaşmakta ama neden buna takılıyoruz. aranızda o günleri hep beraber görücez diyen arkadaşlara soruyorum. yarına çıkmaya senedinizmi var. bişiyleri yapmak için mesih i görmekmi lazım. bende bir müslüman olarak inanıyorum mesih in geleceğine ama hadislerin hepsinin sahih hadisler olduğunu bilemeyiz. tamam bi imam-ı rabbani, bediuzzman olamayız. ama onlarda peygamber değillerdi. o sebeble peygamber efendimizin (sav) bize açık açık söylemediği bişeyi özellikle bu konuda, bu önemli zatların söylemesi bana mantıksız geliyor. ki kendilerinin bu konuda kesin yargısı olduğunu düşünmüyorum. bizler abartmayı seviyoruz. size tavsiyem. eğer kabul ederseniz tabi. yaşadığınız zamanı iyi değerlendirin. kıyamet yakın. ama ölüm daha yakın olabilir. allah için neler yapıyoruz ona bakalım. allah için yaşayalım. sevelim. insanlara islamı güzel öğrenip anlatalım. kalplerini ısıtalım. birileri bizi dinden çıkarmaya çalışırken biz dinimize bağlanalım dinimize sahip çıkalım. ülkemizde net aracılığıyla insanların kafalarını yıkıyolar. bedava inciller dağıtıyorlar. biz hala neyin peşindeyiz anlamadım. hayırlı günler…
Temmuz 29th, 2010 at 17:10
RABBİMİN İZNİYLE HZ.MEHDİ VE MESİH GELMESİ YAKIN OLUP DECCALİZMİ ORTADAN KALDIRACAKLAR ALLAHTAN NİYAZ EDERİM Kİ BENDE O GÜNLERİ GÖREYİM AMİN
Ağustos 15th, 2010 at 22:58
2012′de Foton Kuşağına girmenin etkisiyle herşey günışığına çıkacak ama bunu sadece kendini arındıran kişiler görebilecek….çok az kaldı…
Ağustos 17th, 2010 at 21:17
ben isa yım 1978 de dünyaya geldim 26,12,2009da kendimin isa olduhunu öğrendim ben butarihe kadar bilmiyordum ispatımda hz muhammetin yazıb saklattıhı kabede bir kitabvar okitabda benim ismim çocuklarımın ismi ve vucudyapım vucudumdaki benlere kadar yazılı kitabın içinde gizli şifrelervar birinci şifre 1,13,13,13,+14+113+114 busayılardır diher şifreler bende gizlidir buraya kadar anlattıklarım müslümanlıha ispatımdır hırıstiyanlarla diherlerine ispatım musanın sandıhını çıkaracahız onuyeri belli ondan yana şübheye düşmeyin vebeni kimse çarmıha geremedi benim daha önce geldihim hayatta peygamberdim havarilerim vardı ama imanı zayıf ben onlara ALLAHIN emirlerini iletiyordum onlar emirlerden çok mucizeleri öhrenmeye çalışıyorlardı ben onlara benim yabtıklarımı siz yapa maz sınız diyordum onlarda bana dediler sen tanrı ol bizde isa olalım kademe kademe tanrılıha yükselelelim ben onlara böyle birşey olmuyacahını söyledim onlar küfürde israr ettiler iclerinden iyileri başka ülkelere gönderdim diherlerinide yanıma çahırdım ALLAH zaten beni vefaatetirecehini evelden söylemişdi son akşam yemehini yemek için gerikalan havarileri yemehe çahırdım roma askerleriylen yahudiler benim peşimdeydi yemehe oturduk ben havarilere dedim içinizde kim hakikaten isa olmak istiyorsa onu isa yapacam dedim roma askerleride evin etrafını sarmıştı kim isa olmak istiyorsa dışarıya çıksın dedim onlar dışarı çıkınca içlerinden 5 tanesi isa oldu her birini başka başka yerlere getirdiler çarmıha gerdiler kendi kardeşlerinide tanıyamadılar aralarındada çekişmeleri vardı yok biz öldürdük siz oldürmediniz diye daha sonra yemek yedihimiz salonda birmelek belirdi sağ elimden tuttu ve beni çekti ve vucudumdan çıktım odada birde merdiven belirdi medivenlen meleklen çıktım yukarı çıkarken melekler vucudumu sararak kaldırdılar sakladılar ben meleklere dedim vucudumu nereye götürüyorsunuz oda dedi birdaha dünyaya gelince tekrar kaldırmak istersin diye sakladık bukadar iman etmek isteyenlere yeter sonra başka şeyler yazarım eskiye ait selam ALLAHI RAHMETİ ÜZERİNİZE OLSUN SELAM
Ağustos 23rd, 2010 at 01:49
ALLAHIN RAHMETI SENIN ÜZERINE OLSUNDA,,,,,KENDI KELINE ILAC BUL…BAYAN MESIHOVIC,,SABANOVIC…HÜSNOVIC.. KALECI SIMOVIC…
BIR ATASÖZÜ DERKI : “”"”"”" KELIN ILACI OLSA SÜRER KENDI BASINA “”"”"”"
YEMEDI DEGILMI ?????? HAYVAN TERLI GELDI….