Günümüzde Tevrat şifreleri
19. Günümüzde Tevrat şifreleri Nisan 11th, 2008Kutsal Kitap’lar üzerinden günümüze ve geleceğe yönelik kehanetler arayan sadece Hıristiyanlar değil, bu konuda Yahudi ve Müslüman’lar da çeşitli metotlar kullanarak bir çok çalışmalar ortaya koymuşlardır. Bu çalışmalarda, Evanjelikler gibi her ne pahasına olursa olsun, bir dünya savaşına sürüklemek gibi çaba görülmediği için fazla dikkat çekmemektedir. Tevrat konusunda yazılmış ve dilimize de tercüme edilen iki önemli eser vardır. Bunların bir tanesi 1994 yılında, Michael Drosnin isimli ABD’li meşhur bir gazetecinin “Tevrat’ın Şifresi” isimli eseridir. Bu eser yayınlandığı yıllarda ABD ve Avrupa ülkelerinde en fazla satan eserler arasında yer alıp, bayağı ciddiye alınmıştır. Bu kitap doğrudan Tevrat’ta yazılan kehanetlerle ilgilenmez. Yazar kendine göre geliştirdiği bir metotla Tevrat sayfalarında harfler seçerek, anlamlı kelimeler kurmaya çalışır. Kitapta geçmişle ilgili bir çok olay hakkında bulgular vardır. Tabi bizim için önemli olan, kitabın yazıldığı yıldan sonraki zamana ait olan kehanetlerdir. Çükü geçmişle ilgili olanlar, bir takım ön kabullerle hep doğru olarak tahmin edilmektedir. Kitabın 75-81 sayfaları arasında Daniel’in günlerin sonu, yani dünya savaşı için 1995-1996 yılları verilmiştir. 107-121. sayfalarda ise Armagedon savaşı için 2000-2006 yılları arasını vermektedir. 137. sayfasında dünyaya çarpacak bir kuyruklu yıldızdan bahsedilir.50 Bu kitapla hızını alamayan Michael Drosnin 11 Eylül 2001 yılında saldırısından sonra dilimize çevrilen “Tevrat’ın Şifresi-ll, geri sayım” isimli eseri yazdı. Geçmişte olduğu için, 11 Eylül saldırıları için Tevrat’ta kulelere saldırı yapan teröristlerin isimleri dahi keşfetti.51 2006 yılında 3. dünya savaşını, yani Armagedon savaşının başlayacağını yazdı.52 105. sayfada Arafat’ın 2006 yılında suikastle bir Arap terörist tarafından öldürüleceği yazmaktadır. Benzer konular içeren üçüncü eser ülkemizde 2003 yılında yayınlanan, Joseph Naoh isimli yazarın “Tevrat’ın şifresi ve gizli kehanetleri” isimli kitaptır. Bu eser de ilk eserlerin benzeridir ve ABD’de1997 yılında yayınlanmıştır. İlk eserden daha fazla ayrıntı ve kehanet vardır. Bu eserin 134. sayfasında Hz. İsa’nın 2010 yılında geri geleceği ve 145. sayfasında kıyametin 2005-2012 arasında olacağı yazılıdır. 147. sayfada 2005 yılında, Arap-İsrail barış antlaşması, 148. sayfasında 2006 yılında Kudüs’te Süleyman Tapınağının kurulacağı vardır. 156. sayfada 2010 yılında dünyaya bir asteroit çarpacağı, 163. sayfada 2005 yılında, ABD’de beyaz-zenci savaşı olacağı kehaneti vardır.53 Her şey apaçık ortada, 2007 yılına kadar verilen kehanetlerden bir tane dahi geçekleşen yok. Benzer metotlarla Müslüman yazarların Kuran’dan çıkardıkları kehanetlerde de durum aynidir.
Toplam 954 kez, bugün ise 4 kez okunmuştur.
Ana sayfaya dön.
Ocak 25th, 2009 at 21:03
kitap yazarımız ses tv programda hz.isa nın inmeyeceğini ve savaşın olmaycağından bahsetmektedir.halbuki k.kerimde:her canlı ölümü tadacaktır denmektedir.hz.isa göğe çekildiğine göre bu ayetin hükümü daha tecelli etmemiştir,o zaman tekrar geri dünyaya gelmek zorundadır ve doğumu bir mucize şekilde babasız olarak dünyaya gelmiş,yine mucizevi şekilde ğöğe çekilmiş bir insan neden geri gelmesin.ayrıca israil Haleb’e girecek ve o zaman müslümanlar birleşerek mehdi önderliğinde kudüse girecektir.K.Kerim deki İsra suresinin ilk ayetlerindede belirtmektedir.
Ocak 25th, 2009 at 22:40
Agah bey
KURAN’DA ALİ İMRAN SURESİ 55 VE 117 AYETLERİNE BAKARSANIZ HZ. İSA’NIN ÇOKTAN ÖLMÜŞ OLDUĞUNU GÖREBİLİRSİNİZ.
Şubat 8th, 2009 at 18:03
HZ. İSA GELECEK Mİ GELMEYECEK Mİ,,, GÖKTEN MİİNECEK MIZARĞIMI SOKACAK DECCAALE YADA İMAMLIK MI YAPACAK MÜSLÜMANLARA HEP BU TARZ SORULAR VE CEVAPLAR ILE KARISITIRLDI KAFALARIMIZ KURAN TEK KITAPTI DIYOR HADISLR VE DIGER SAGLAM KAYNAKLAR VE ICINDEKI HER SEY DOGRUDUR DEMEKTE.. ICINDEKI DOGRUYSA NERDE MEHDI NETRDE ISANIN GELISI VE NERDE DECCAL… KURAN DEMIYOR AMA INSANLAR DEMIS…NE DOGRU NE YANLIS BILMEM AMA HER OLUMLU TADACAKSA OLUMU ISA GELMEMELI YOK EGER OLMEDIYSE ISA.. CELISIR O ZAMAN KITAP.. YANILIYORMUYUM ….
SAYGILARIMLA….
Şubat 8th, 2009 at 20:51
Umut bey
Yorumunuz süper. Aynen katılıyorum.Mantıklı insanın vereceği karar.Kehanetlerin elle tuyulacak bir yanı yok
Ağustos 8th, 2010 at 19:03
umut şekerci cahil kafanla yaptığın yorumlardan öldüğünde fazlasıyla pişman olacaksın ama iş işten geçecek biraz dini ilim öğren bu bir tavsiye sana iyi niyetli ilhan akkurt bey sende akıllı ol isa as ölmemiştir ve kıyamete yakın gelecektir kuran rabbın kelamıdır ne yaz mızsa hepsi haktır allah size hidayet verir inşallah
Ağustos 8th, 2010 at 22:31
SAYIN NECLA KARAMAN HANIM……..
BEN ESKI BIR MÜSLÜMANIM HIRISTIYANLIGI 2008 yilinda sectim.
YANLIS BIR YOLMU SECTIM ACABA MÜSLÜMANLIGA GERI DÖNÜP KELIMEYI SAHADET GETIREYIMMI????
BANA MÜSLÜMANLAR OLARAK BEKLEDIGINIZ MEHDI ADI ILE KURAN-I KERIM IN HANGI AYETINDE YAZIYOR???SÖYLEYINIZ HSATAMDAN DÖNEYIM …YA SÖYLEYEMIYORSANIZ!!!!!!???????????????????????????????????????????????????
Ağustos 9th, 2010 at 00:14
idris sen zaten sapıtmışsın sana diyecek tek kelimem yok allah sana hidayet versin şerefli bir dinden çıkmışsın aklına zekana ilmine şaşarım senin zaten bunlardan az biraz mevcut olsaydı tuğçe kazaz laşmazdın muhattabım bile değilsin sen
Ağustos 23rd, 2010 at 16:54
Değerli Necla Hanım, öneriniz için teşekkür ederim.. umarım siz de yakın gelecekte kendinizce ilim edinir ve kitabınızda yazmayan bir şeyi hadislerde var diyerek bölesi uydurmalara takılmazsınız. yok eğer hala hadisler gerçektir diyorsnız. O halde Kur’anı bırakıp, hadisşere göre yaşamınızı sürdürünüz.. öyle ya kur’anda 5 vakit diye geçmez nama ama hadislerde geçer gibi.. sevgiyle kalınız…
Ağustos 23rd, 2010 at 16:55
Adımı yazmayı unutmuşum. anonim azan bana aiitir necla hanım
Ağustos 24th, 2010 at 02:37
SAYIN Idris bey…..
Müslümanken 2008 yilinda Hiristiyanligi sectigini söylüyorsun…Bunun icin seni KINAMIYORUM ayiplamiyorum,,,, takdirde etmiyorum ,,Cünkü insanlarin özgür iradesi ile din secimi hic kimseyi ilgilendirmemelidir.
Meseleye her acidan tarafsiz bir gözle baktigimizi düsünecek olursak malesef perspektifler birbirine hicte uymuyor.Senin sevgi ile kaliniz dedigin kesim in dini inancinda acaba sevgiye yer varmidir ?????
Bugün hiristiyan ülkeleri olan avrupada yasayan milyonlarca müslüman türk her türlü dini vecibelerini özgürce yasarken,avrupanin her kösesine minareli camiiler dikerken,
T.C ,de Tilman keskelerin Necati AYDIN,LARIN Bogazina canice islam adina müslümanlik adina bicaklar caliniyor. Bu caniler tekbir getirerek mahkeme salonlarini inletiyor.Basin ve medyadanda cihad kahramani ilan ediliyor.
Milyonlarca müslüman bacilariniz avrupanin her kösesinde özgürce basörtüsünü takarken hemde avrupanin en yüksek üniversitelerinde, AGOS gazetesinin bir yazari 70.000.000. un gözüne batiyor ve öldürülüyor (HIRANT DINK).milyonlarca müslüman irakli iranli afrikali türkiyeli 231 ayri ülkeden müslüman avrupada ezan larini özgürce duyururken her türlü dini inanclari Avrupa insan haklari mahkemesi tarafindan garanti altina alinmisken,Bügün T.C. Topraklarinda nesiller boyu yasiyan top. 5000 Protestan bu ülkenin gözüne batiyor.SAYIN IDRIS BEY Bir dinin inandigi kutsal kitabinda sevgiye yer verilmemisse ve sevgi yoksa O dine mensup insalardan olusan kitlelerdende sevgi beklemek olanaksizdir.
Sizi ve düsüncelerinizi cok iyi anliyorum..Sevgiyle KALIN diyorum..
Ağustos 24th, 2010 at 02:42
YAGMURDAN KACARKEN DOLUYA TUTULMAK DEMEKKI BÖYLE OLUYOR….
ALDIKMI BASIMIZA BELAYI??????
Ağustos 24th, 2010 at 03:44
ADAM YEDI BELA HÜSNÜ …..KEMAL SUNAL……………………………!!!!!!!!!!!!!
ISGALAMIYORDA;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:::::_____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Ağustos 24th, 2010 at 03:45
TAM ONIKIDEN…..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;___________________________________!!!!!!!!!!!!!!1
Ağustos 24th, 2010 at 03:55
ARKADASLAR SITEYI ARALIKSIZ TAKIP EDEN COK YAZI YOK,,GÜNDE ORTALAMA 150—160 KISI SITEYI TAKIP EDIYOR…
EN FAZLA ÜC BES YORUM GELIYOR DILINIZIMI YUTTUNUZ ??????????????????
Ağustos 24th, 2010 at 04:34
HADI BENIM PEKI IYI FAZLA Bilgim yok,…Size ne oldu,,..??????????ß
Ağustos 24th, 2010 at 04:45
KARDESIM ADAM Deli,,,deli bir insanla NASIL BASA CIKACAKSIN..???????????????
Ağustos 24th, 2010 at 04:46
Delidir. … ne söylerse yeridir,,,,……
Ağustos 24th, 2010 at 04:51
SAYIN BURAK …….
Hataya düsmek istemiyorum..Söyledigin sözlerle ilgili isim ver kimi kasdediyorsun ?????
Ağustos 24th, 2010 at 05:25
Görüyorsunuzki : Dahiane yorumlarimizi siz degerli büyüklerimizden bilim adamlarimizdan ,
sitemizin sahibi SAYIN I.KKURTDAN esirgemiyoruz..
Ağustos 24th, 2010 at 05:35
Emin olun bu seyahat sizin iyiliginiz icin olmayacak.
Bu seyehat sizin daha öncede vurguladigimiz gibi yüreginizin orta yerine tas gibi oturmus yüreklerinizi süpheye sürüklemis, yagmur ile FIRTINA ile ,vicdanen manevi gözyasi ile dolu ACABALARIN Size meydan okudugu Bir seyehat olacak.
Imza : KAZIM TASTEKIN
Ağustos 24th, 2010 at 05:40
HODRI MEYDAN……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ağustos 24th, 2010 at 06:14
Burada sizinde bildiginiz gibi tehdit yok..Uluslararasi camia zaten sizi takip eecek..
Canlariniz önce YEHOVA TANRIYA SONRA BIZE EMANET….
Biz eminizki siz bu manevi yükü kaldiramayacaksiniz ve sözünüzden geri caymayi aklinizdan gecireceksiniz,,,
bizde sizden bir “”"”"HODRI MEYDAN BEKLIYORUZ”"”"”"
IMZA: KAZIM TASTEKIN
Ağustos 24th, 2010 at 10:07
müslümanlıktan hristiyanlığa dönen dönmeler size söylüyorum , edille-i şeriyye diye bir şey duymadınız mı ? herşey Kur’anda aramak biz müslümanları ilgilendirir kaldı ki Kur’anı Kerimi yorumlamak bize düşmez iken siz kim oluyorsunuz? Kur’anı Kerimden alıntılar yaparak Müslümanları kandırmaya çalışmayın sizin gibi döneklere de zaten ihtiyaç da yok. Nasıl olsa hesaplaşacağız İnşAllah az kaldı bekleyin………….
Bu arada aziz nesin kılıklı ataeistmisin ki o ismi kullanıyorsun ? bu ne çelişki !!!!!
Tekbir getirerek kelle kesenleri avengenistlere yehova şahitlerine sorun. Danıştaya, cumhuriyet gazetesine saldırı düzenlerken de Tekbir getirdiler ama kim oldukları ortaya çıkınca azgın kefereler yada münafıklar süt dökmüş kediye döndüler….. İslam Dini Haksız Yere Hiç bir CANLI’yı ÖLDÜRMEZ…….. anladınız mı bozulmuş dinin mensupları …..
imza: kartal ……….
Ağustos 24th, 2010 at 10:36
müslümanları terörist gibi göstermeye çalışan yaratıklar size söylüyorum gerçek terörist kimler ? alın okuyun………
Ağustos 24th, 2010 at 10:37
Burada haklı olarak şu tespitin de yapılması yerinde olur: Falwell ve benzeri Hıristiyan fundamentalistlerin, bir yandan İslamı, Hz. Muhammed’i ve Müslümanları şiddet ve terör yanlısı olmakla itham ederken, diğer yandan İsa ile ilgili çizdikleri bu profil ve dünyanın sonuna ilişkin tasarımları, kendi söylemlerindeki açık bir çelişki olarak su yü-züne çıkarmaktadır.
Bununla birlikte, Hallsell’in kitabında verilen, bu Hıristiyan fundamentalistlere ilişkin bilgiler dikkate alındığında, bunların, Kitabı Mukaddes öngörüleri bağlamında gerçekleşmesini bekledikleri ve kişisel olarak yaptıkları kat-kılarla bizzat destekledikleri şiddet eylemlerini, şiddet ve terör bağlamında değerlen-dirmedikleri, bunları, dünyanın sonuna ilişkin tanrısal bir takdir olarak gördükleri ve muhtemelen, ortaçağdan itibaren çeşitli Hıristiyan teologlarca dile getirilen “haklı savaş ve şiddet” bağlamında gördükleri anlaşılmaktadır. Peki, Hallsell’in, haklı olarak “Armagedon teologları” adını verdiği bu Hıristiyan fundamentalist liderlerin, vaaz ve söylemlerinde ön plana çıkardıkları dünyanın sonuna yönelik bu olaylarda, kendi rolleri ne olacaktır?
Kitapta, bu soruya cevap olan ilginç ve bir o kadar da korkutucu bilgiler yer almaktadır. Falwell ve benzeri fundamentalistler, Pavlus döneminden beri sürekli olarak beklenen Mesih’in yeryüzüne gelişi hadisesinin bu çağda, kendi yaşamları esnasında olacağını düşünmektedirler. Onlara göre, kutsal metinlerde işaret edilen buna yönelik kehanetler birer birer vuku bulmaktadır. Kendileri İsa’nın yeryüzüne gelişine tanıklık edecek ve ona katılarak kötülere karşı verilecek son mücadelede Rabbin safında yer alacak kişiler olarak seçilmişlerdir.
Dolayısıyla bu zamanda en önemli şey, buna inanmak ve hazırlık yapmaktır. Buna inanmayanların tümünü -isterse sıradan bir Hıristiyan olsunlar- ebedi bir ceza beklemektedir. (s. 50) Dünyanın sonuna yaklaşıldığında İsrail merkezli olarak çıkacak savaşlarda, insanların üzerine gökten ateş ve kükürt (onlar bunu açıkça nükleer bir savaş olarak yorumluyorlar) yağacak ve atların gemlerine kadar yükselen kan oluk oluk akacaktır. (s. 33) Fundamentalist Hıristiyanlar, tüm bu olayların hemen öncesinde, ilahi âlemlere yükseltilecekleri ve yeryüzünde gerçekleşecek bu türbülasyonun etkisinden korunacakları kanaatindedirler. Buna göre onlar, aşağıda vuku bulan katliamı, şiddet ve terörü, yükseldikleri ilahi âlemin kapalı tribünlerinden izleyeceklerdir. (s. 49) Dolayısıyla yeryüzünde şiddet ve nefretin artması, kan ve göz-yaşının çoğalması kötü bir şey değil, yaklaşan Mesih döneminin ve kendilerine ilişkin iyi geleceğin habercisidir.
Hallsell, bu fundamentalist Hıristiyanların yalnızca bu inanç ve beklenti içinde olmakla yetinmediklerini, zaman zaman bu beklentilerin gerçeğe dönüşmesi için bizzat inisiyatifi ellerine aldıklarını ve akıl almaz şiddet ve terör hadiselerine giriştiklerini ya da bunları planladıklarını da örneklerle anlatmaktadır. İsa’nın gelişinden önce olacağı öngörülen, Kudüs’te Üçüncü Tapınağın inşasını sağlamak amacıyla inşa alanında bulunan Mescidi Aksa’nın yıkımı için sabotaj planlamak (s. 77-8), dünyanın çeşitli bölgelerinde toplu ölümlerle sonuçlanan şiddet eylemleri organize etmek (s. 22-4), İsrail ve Yahudilerce Müslümanlara yönelik şiddet ve baskıyı her zeminde desteklemek (s. 96) ve benzeri örnekler, bu fundamentalistlerin Mesih’in geliş sürecini hızlandırmak amacıyla giriştikleri veya destek verdikleri şiddet eylemlerinin boyutlarını ortaya koymaktadır.
Tarihteki birçok büyük çatışmanın, savaşın, -her ne kadar bunlar çeşitli sosyo-kültürel ve siyasal artalanlara dayanmış olsalar da- bazı kişilerin veya olayların çaktığı kıvılcım-larla ateşlendiği göz önüne alındığında, dünyanın sonunun ve Mesih döneminin bir an önce gelmesi için adeta yanıp tutuşan bu fanatik fundamentalistlerin tavırları insanı ür-kütmektedir. Zira onların, bizzat yaptıkları, destekledikleri veya teşvik ettikleri birçok şiddet eylemi gibi, kutsal metinlerde öngörüldüğüne inandıkları küresel bir çatışmayı tetiklemekten geri durmayacakları âşikardır. Hatta bunların, Vahiy kitabında işaret edildiğini düşündükleri nükleer bir savaşın öncülüğünü yapmaları işten bile değildir.
Hallsell’in, bu fundamentalistlerin Batı (özellikle de ABD) toplumundaki siyasal, eko-nomik ve sosyal etkileri ve güçleri hakkında verdiği bilgiler de ürkütücüdür. Buna göre yalnızca ABD’deki fundamentalistlerin sayısı elli milyonu bulurken, dünyanın sonunun geldiğini duyurmaya çalışan bin iki yüzden fazla milenyumcu tarikat vardır. (s. 21-2) Ayrıca Reagan gibi ABD başkanlarının da aralarında bulunduğu birçok etkin ve etkili siyasal lider Armagedon teolojisini desteklemekte (s. 125-6) ve Armagedon Savaşı’nın kendi yaşamları esnasında olacağını düşünmektedirler. (s. 29-33) Ayrıca bu fundamentalist ve evanjelik Hıristiyan akımlar, Hıristiyan olmayan ülkelerde de yoğun faaliyette bulunmaktadırlar. Öyle ki Protestan misyonerlerin yaklaşık yüzde doksanının bunlardan oluştuğu belirtilmektedir. (s. 57)
Ağustos 24th, 2010 at 13:46
Arkadaslar yorumlariniz hem isabetsiz hem saldirgan hemde hakaret icerikli oluyor.
Bunun nedeni ise Acik gercekleri mantiken karsiliyamamaniz ,oluyor.SAYIN SEYHSAMIL
Yaptiginiz yorumun benim yazilarimla ve yazilarimin icerigi ile hicbir baglantisini bulamadim.
Benim yazilarimda müslümanlara terörist dedigim yada teröriste benzettigim nerede geciyor.?????
Ben avrupadaki demokrasiden .Avrupada yasayan müslümanlarin özgürce doya doya dini inanclarini yasadiklarindan bahsettim.
Eger avrupa istese müslümanlara baski yapamazmi ???? Hürriyet gastesinin yaptigi resmi bir istatik malatya katliaminin yapildigi yil protestanlara toplam 197 saldirinin gerceklestigini yazdi.Bu ortalama her iki günde bir saldiri demektir.Oysa Alman yanin köln sehrine Avrupanin en büyük camisinin insati köln belediyesininde destegi ilede neredeyse tamamlandi.
Yorumunuzun benim yazimla hicbir baglantisi yok .Ben terörist kelimesini kullanmadimki.
Keza yukarda bahsedilen bir dini inancta sevgi beklentisidir……..
Ağustos 24th, 2010 at 13:53
NOT:Aziz nesin nikini kullanmam ise kesinlikle bir celiski degil gasbedilen haklarin iniltisidir.
Ağustos 24th, 2010 at 15:14
aşağıyı oku bakalım sen yazdıklarının ne anlama geldiğini bilmiyormusun?
müslüman asla terörist değildir…..
İslam adına teröristlik yapanlar da bizden değildir….. el kaide gibi hizbullah gibi hizbul tahrir gibi, senin kafan ya az çalışıyor yada fazla çalışıyor ama ters yöne, malatyadaki katliamı kim yaptı? madımakı kim yaktı?hıratı kim öldürdü? başbağlar katliamını kim yaptı? 33 silahsız ana kuzusunu kim şehit etti? turgut özalı kim öldürdü? uğur mumcuyu kim öldürdü? danıştayı kim bastı?cumhuriyet gazetesine kim bomba attı? hepsini biliyorsun aslında değilmi kazım nesin, kimmiş ? yaz bakalım….. İslamla nerede bağlantı kurdun? yukarıda yazdıklarımı müslüman olmayanlar yada müslüman gibi gözüküp münafıkların azgın ataistlerin masonların yaptığını göreceksin………. görmüyorsan yapabileceğim bir şey yok……..İslam tertemiz bir din’dir….. İslam adına yapılan kötülükler İslam’ın temizliğine ASLA leke süremeyecektir.
AZIZ NESIN demiş ki:
Ağustos 24th, 2010 at 02:37
SAYIN Idris bey…..
Müslümanken 2008 yilinda Hiristiyanligi sectigini söylüyorsun…Bunun icin seni KINAMIYORUM ayiplamiyorum,,,, takdirde etmiyorum ,,Cünkü insanlarin özgür iradesi ile din secimi hic kimseyi ilgilendirmemelidir.
Meseleye her acidan tarafsiz bir gözle baktigimizi düsünecek olursak malesef perspektifler birbirine hicte uymuyor.Senin sevgi ile kaliniz dedigin kesim in dini inancinda acaba sevgiye yer varmidir ?????
Bugün hiristiyan ülkeleri olan avrupada yasayan milyonlarca müslüman türk her türlü dini vecibelerini özgürce yasarken,avrupanin her kösesine minareli camiiler dikerken,
T.C ,de Tilman keskelerin Necati AYDIN,LARIN Bogazina canice islam adina müslümanlik adina bicaklar caliniyor. Bu caniler tekbir getirerek mahkeme salonlarini inletiyor.Basin ve medyadanda cihad kahramani ilan ediliyor.
Ağustos 24th, 2010 at 17:54
Sayin seyhsamil Yukarda saydiginiz seyler dogrudur ..Bu seylerin arkasinda karanlik gücler vardir.Ben dogruya ve mantiga körlük yapan birisi degilim.Bu konuda size hak veriyorum.
Fakat su bir gercektirki kabul edinki Islam sadece T.C. nin tekelinde T.C. topraklari ilemi sinirlidir ????
Ağustos 24th, 2010 at 18:46
Bu karanlik güclerde en yüksek rütbelerde yine sizin icinizden cikmaktadir.Aziz nesin yalanmi söylemis.Yukarda siraladiginiz El-kaide,Hizbullah, Tahrir yine sizin icinizden cikiyor.
Bizden degildir diye ilan ettiginiz El-Kaide ikiz kuleleri yikinca sene (2002) tüm dünyada Islam alemi olarak bayram etmistik .O zaman acizane bende koyu bir müslümandim.
Cemaat olarak Milli görüsün camisinde sabaha kadar sükür dualari etmistik,sükür namazlari kilmistik.
o gün yine süleymancilarin camiside TIKA BASA DOLU idi Hutbe veren imamlar islamin zaferi icin duygu yüklü hutbelerle cemati bile aglatmislardi.
Peki El-kaidenin ikiz kulelere yaptigi saldiri Türkiyedeki müslümanlar tarafindan nasil karsilandi ????Siz biliyorsunuz nasil karsilandigini.
Ağustos 24th, 2010 at 20:36
Neyse DAHA FAZLA CANINIZI SIKMAYAYIM….HER SEY TADINDA KALSIN …SIZLERE OLAN SEVGIMIZI
MUTLAKA ISPAT EDECEGIT .. SAYGILARIMLA….
Ağustos 25th, 2010 at 02:46
Sizinle ayni görüste oldugum bir nokta daha varki, bu gencin gittigi yer eskisinden daha iyi bir yer degildir.
mücadelenize saygi duydum,biliyorsunuz basindan beride destekledim. Al birini vur ötekine,ne fark
var???????
HA HASAN HA KEL HASAN IKISIDE HASAN. Söylediginiz gibi tencere dibin kara seninki benden kara…..
Bu tencerelerin hepsinin dibi birbirinden karadir..bu detaylari ben size yazmistim zaten.Bu noktayi cok iyi cözmüssünüz.. Saygi duydum..
Ağustos 25th, 2010 at 13:39
ikiz kuleler 2001 de yıkıldı yıkanları aslında sizler de çok iyi biliyorsunuz!!!!! T.C deki islamın adını kullanarak terör yapanlar isterse kardeşim olsun asla affetmem kardeşim de değildir. Ayrıca Hiç bir müslüman suçsuz masum insanların ölümüne sevinmez bunda bir yanlışın var. Ben de şunu diyorum biz müslümanlar işimizi gücümüzü bırakıp savunmsız insanların ölümüne mi sevineceğiz? velevki en azılı kafir olsun, bize düşmez sevinmek Allah Celle Celelühü hakkıyla herşeyin en iyisini bilendir……
Ağustos 25th, 2010 at 14:19
Yukarda siz kisisel görüslerini zi yazmissiniz saygi duyuyorum. cok dogru Böylede olmalidir aslinda.
Fakat o zaman böylemiydi ???? gercekler böylemi..??? ?? Bunu herkesin kendi vicdaninda muhakeme etmesi isin en hayirli yönüdür.diyorum.