Evanjelizm ya da Hıristiyan siyonizmi
10. Evanjelizm ya da Hıristiyan siyonizmi Nisan 11th, 2008Önce Siyonizm’i tanıyalım. Siyonizm, 19. yüzyılda Theodor Herzl isimli Avusturyalı Yahudi bir gazeteci ve fikir adamı tarafından, fikri temelleri kurulmuş Yahudi Milliyetçiliğidir. Her ne kadar doğrudan dini bir akım olmamasına rağmen, temelleri Tevrat’ta ki “Tanrı tarafından seçilmiş millet” ve ” Vaat edilmiş Topraklar” anlayışına dayanan Kudüs merkezli bir dünya hakimiyeti ideolojisidir. Tamamen din eksenli bir ideoloji olmamasına rağmen, bu temellerinden dolayı hem dindar hem de laik olmak üzere herkesimden Yahudi toplumunun benimsediği bir akım olmuştur. Theodor Herzl 1896′da bu akımın temellerini oluşturan “Yahudi Devleti-Der Judenstaat” isimli bir kitap yazdı ve hemen arkasından 1897 yılında İşviçre’deki Basel şehrinde “1. Dünya Siyonist Kongresi” toplanmasını organize ederek, Siyonizm’in İdeallerinin Yahudi toplumları arasında yayılmasını sağladı. T. Herzl bu kongrede Tevrat’a uygun olarak “kuracağımız Yahudi Devletinin kuzey sınırları Anadolu’da ki Kapadokya dağları, güneyde de Süveyş Kanalı’na, sloganımız Davut ve Süleyman’ın Filistin’i olacaktır” demiştir. Ayni amaçlarla 87 yıl sonra 1985 yılında, yine Basel şehrinde bir toplantı daha yapılacaktır. Bu kez düzenleyiciler Yahudi olmayıp Hıristiyan olacak ve ismi de “1.Hıristiyan Siyonizm’i Kongresi” olacaktır. Yani Siyonizm sadece Yahudilerce değil, bir kısım Hıristiyanlarca da benimsenecektir.
Gelelim Evanjelizm’e. Evanjelizm, müjde veya müjdeli haber anlamına gelen İncil’in, Almanca ismi olan Evangelium (Yunanca Eu-aggelion) isminden türemiştir. Aslında Evanjelizm, Tanrı Sözü olan İncilin dünyaya duyurma misyonunun adı olmasına rağmen, Evanjelik ismi Almanya’da Protestanlığın kurucusu Martin Luther’ci gruplar için kullanılmıştır. Almanya’da kurulan Protestan Luteryan kiliseler, Evanjelik Kilise olarak tanımlanmaktadır. Bu tanım, Protestanlar öğretilerini yalnızca İncil’lere dayandırdıklarından, Kutsal Kitab’a yönelmek anlamına gelmektedir. Günümüzde ise Evanjelik tanımı, ABD’deki Hıristiyan toplumunun tutucu (fundamantalist) gruplarını tanımlamak için kullanılır. Evanjelik Hıristiyanlık, tutucu-radikal Protestan’ları, yine ayni misyona sahip Liberal Protestanlıktan ayırmak için kullanılır.
Protestanlık, Martin Luther (1483-1546) önderliğinde, Katolik Kilisenin ve Papanın otoritesine karşı girişilen, Kutsal Kitaba dönüş hareketinin sonucunda ortaya çıkmıştır. Protestanlar Kutsal Kitab’ı Hıristiyanlık için tek kaynak kabul etmişlerdir. Böylece Papanın yanılmazlığını reddederler. Bir Katoliklik ve Ortodoksluk gibi ruhani bir liderleri yoktur. Tanrı ile kul arasına birilerinin girmelerine karşı çıkarlar. Her inanan bir din adamıdır. Pavlus’un Mektuplarından çıkardığı “siz, Tanrı’nın bağışıyla iman sayesinde kurtuldunuz” cümlesine dayanarak, insanın kurtuluşunun ayinlere değil, sadece imana dayandığını savundu. Buna dayanarak, Endülijans satılmasına ve papazların günahları affetme yetkisine karşı çıktı. Kutsal Kitap’ta reddedildiği için kiliselerdeki ikona ve heykelleri Putperestliğe dönüş olduğundan reddederler. Martin Luther ve diğer reformistler, Avrupa’da başkaldırdıklarından, Avrupa’daki hakim mezhep Katoliklikle mücadele etmelerine rağmen, aslında Ortodoksluğa da karşıdırlar. Papalığın yanılmazlığını reddederler ve herkesin Kutsal Kitab’a uymasını isterler. Her inananın İncil’i anlamalarını ve kendi dillerinde okumalarını isterler. Katoliklerde İncil’i sadece Latince, Ortodokslarda ise İncil Yunanca okumak zorunluluğu vardır. Bu açıklamalarla bir konuya dikkat çekmek istedik. Protestanlıkla Kutsal kitab’a dönüş başlamıştır. Ama önemli bir farkla. 16. yüzyıla kadar Hıristiyan dünyada Kutsal Kitap olarak İncil ön plandaydı. Tevrat’ı da bir kutsal kitap olarak kabul etmelerine rağmen çok geri planda kalmıştı. Protestanlıkla beraber Tevrat ta İncil ile ayni öneme sahip oldu. Böylece Protestanlıkla beraber Hıristiyanlığın Yahudi kökenlerine bir dönüş başlamıştır. Protestanlık öncesinde Yahudiler bütün nesiller boyunca, Hz. İsa’nın çarmıhta ölüm cezasına çarptırılmasının baş sorumlusu görülerek, Tanrı katili olarak onlara büyük düşmanlık yapılmıştır. Siyonizm’in kurucusu Theodor Herzl 1904 yılında Papa X.Pius’tan Filistin’den toprak istekleri için destek ziyaretinde Papa sert bir cevapla “Biz bu hareketi hoş karşılamayız. Yahudi’ler, Efendimiz İsa’yı tanımıyorlar. Bu yüzden biz de Yahudi’leri tanımıyoruz. Eğer Filistin’e gelir ve halkınızı oraya yerleştirirseniz, hepinizi vaftiz etmek için bütün rahiplerimiz ve kiliselerimizle hazır bulunacağız.”26 Kilisenin bütün engellemelerine karşı 1948 yılında İsrail Devleti kurulunca Vatikan tanımayı reddetti. Vatikan’ın İsrail Devletini 1995 yılında tanıması, bir komplo sonucunda mecburiyetten kaynaklandığını iddia edenler var. 1947 yılında Filistin’de Ölü Deniz (Kumran) civarında, Hz. İsa’nın yaşadığı döneme ait bazı dini elyazmaları bulunmuş ve bunlar İsrail’in eline geçmişti. Bu yazmaların bir çoğunun içeriği, uzun zaman açıklanmadı. 1993 yılına kadar ancak bunların dörtte biri yayınlanabilmişti. Bu yazmaların bazıları Hıristiyanlığa aitti ve şu an ki öğretilere ters şeyler içermekteydi. 1989 konunun uzmanı olan Prof. Robert EİSENMAN, önde gelen İsrail ve ABD gazetelerinde Ölü Deniz Parşömenlerinin önyargılı bir ekibin tekelinde olduğu, büyük bir bölümünün gizlendiği, Hıristiyanlıkla ilgili metinlerin yayınlanmadığı ve bunların bir an önce bağımsız bilim adamlarının denetimine açılmasını söyledi.27 Daha sonraları bunların, Vatikan’la İsrail arasında bir pazarlık konusu olduğu gündeme getirilmiştir. İsrail’in Prof. Robert Eisenman’a el altından ulaştırdığı bilgilerle, Vatikan iyice sıkıştırılınca tanıma gerçekleşti. Ama bunun sonucunda parşömenlerin Hıristiyanlıkla ilgili açıklamaları çok sınırlı kaldı.28 Bütün bunlardan anlaşılacağı üzere, Hıristiyan dininde asıl büyük bir topluluğun (Katolik ve Ortodokslar), değil İsrail Devleti’nin kurulmasına İncil’in kerameti olarak yardımcı olmaları, kurulunca bile uzun yıllar tanımadılar.
İşte Protestanlıkla Hıristiyan dünyada büyük bir değişme yaşandı. Önce Tevrat kutsallaştırıldı, arkasından da Yahudi kavmi. Protestanlara göre Yahudiler “TANRI KATİLİ” olmaktan kurtulmuş, Tanrı’nın “SEÇİLMİŞ HALKI” olmuş ve “VADEDİLEN TOPRAKLAR-ERETZ İSRAİL” onların hakkı olmuştu. Tabi Tevrat ölçü olarak alındığında ister istemez aşağıda ki gibi ifadeler ölçü alınacaktır.
“3 Ben seni kutsayanları kutsayacağım ve sana lanet edenleri lanetleyeceğim.” (Yaratılış-12)
Tevrat’a yönelmek, İncil’in aksine ruhani bir hayattan çok dünyevi bir hayat, öte dünyadan çok, bu dünyaya yönelmeyi getirdi. Bu açılım sonunda mal biriktirmeyi özendirmekle, Kapitalizmi doğurdu.
“5 Yabancılar sürülerinizi güdecek, Irgatınız, bağcınız olacaklar.
6 Sizlerse RAB’bin kâhinleri, Tanrı’mızın görevlileri diye çağrılacaksınız. Ulusların servetiyle beslenecek, Zenginlikleriyle övüneceksiniz.” (Yeşaya-61)
Protestanlığın geliştiği ülkeler, büyük gelişmeler sağlayarak çok zenginleşip, dünyanın büyük bir kısmını ele geçirdiler. Bu ülkelerin sayesinde Yahudiler de kendilerine Tanrı tarafından “VADEDİLEN TOPRAKLARINA” kolayca kavuşmuş oldular. Martin Luther 1523′te, Katolik Kilisesi’nin yüzyıllardır sürdürdüğü Yahudileri dışlayan tutumunu yerden yere vurarak “Dass Jesus Christus ein Geborener Jude Sei”, yani “İsa Mesih Yahudi Olarak Doğdu” adlı kitabını yazdı. Yahudilerin Katolik dinini kabul etmemekte yerden göğe kadar haklı olduklarını söyleyerek, “ben bir Yahudi olsaydım, Katolikliği kabul etmektense, domuza dönüşmeyi tercih ederdim” dedi. “İsa Mesih bir Yahudi Olarak Doğdu” isimli bir eseri bulunan Martin Luther’in yahudilere ilgisini gösteren bir cümlesi şöyle:
“Yahudiler bizim Tanrımızın akrabaları, kuzenleri ve kardeşleridir. Katoliklere sesleniyorum; bana kafir demekten yorulduklarında Yahudi desinler. Kutsal Ruh, Kutsal Kitab’ın bütün bölümlerini, sadece Yahudiler vasıtasıyla indirdi. Yahudiler Tanrı’nın çocuklarıdır. Biz ancak onların sofrasında yabancı misafirleriz. Bizim payımıza düşen, sahiplarin sofrasından düşen kırıntıları toplayan köpekler olmaya razı olmaktır. Tamamen Kenanlı kadın gibi.”
Kilise otoriteleri de kısa süre sonra onu “yarı-Yahudi” (semi-Judaeus) olarak nitelendirdiler. Calvin, Zwingli, Servetus gibi diğer Protestan önderlerde Yahudileşmekle suçlandılar. Özellikle Kabalacı Yahudi düşünürler için Martin Luther, bir gizli-Yahudi idi ve onu, Hıristiyanları Yahudiler hakkında düşündükleri düşmanca fikirleri değiştirecek bir reformist olarak sahiplenmişlerdi.
“Kabalist Abraham B. Eliezer ha-Levi, Luther’in Hıristiyanları yavaş yavaş eğitmeye çalışan bir ‘Gizli Yahudi’ olduğunu söyledi.”(Encyclopedia Judaica, cilt 14, sf. 21)
“Luther’in Roma Katolikliğine getirdiği yıkıcı darbe ilk olarak Yahudiler tarafından benimsendi.” (Encyclopedia Judaica, cilt 11, sf. 584)
“Hıristiyanlıktaki reform hareketleri, Yahudi edebiyatı ve felsefesinden oldukça etkilendi. Bu tip hareketlerle ‘Yahudileşmeleri’ nedeniyle düşman edindiler. Birçoğu Tevrat’la bağlantılıydı. Bu nedenle bu hareketler Tevrat’ın yeni tercümelerine önayak oldu.” (The Universal Jewish Encyclopedia, Christianity, sf. 185)
“Yahudi Ütopyası” kitabına karşı eleştiri amacıyla, “Sonuncu Dünya Düzeni” isimli eserin yazarı Robert H. Williams, Yahudilerin özellikle Protestanlığı yönlendirmek amacıyla, gençlerini nasıl Hıristiyan okullarına verdiklerini, 64-65 sayfalarında anlatır. Hele İngiltere’de Calvinci William Tyndale liderliğinde kurulan, Protestan akım olan PÜRİTENİZM, tam bir İngiliz Yahudiliğiydi. Bunlar şeklen de olsa İncil’e bağlı olan Lutherci Protestan akımlardan çok daha fazla Tevrat’a yönelip, tam bir Yahudi gibi yaşamaya başlamışlar. O kadar ki, tekrar erkeklerde sünnet ve Şabat (cumartesi çalışma yasağı) geleneğine dönmüşler, Yahudi isimleri almaya başlamışlardı. “Yahudi Ansiklopedisi” Encylopaedia Judaica, Püritenlik’ten, “Judaizers” (yahudiciler/yahudi sempatizanları) başlığı içinde söz ediyor. Bu terimi ise şöyle açıklıyor: “Judaizer: Yahudi olmadığı halde Yahudi dininin bir kısmını ya da bütünün uygulayan veya Yahudi olduğunu öne süren kimse”. Bu sınıfa dahil ettiği Püritenler için de şunları söylüyor:
İngiltere ve Amerika dahil, Kuzey Atlantik’te Püritenliğin güçlenmesiyle birlikte, Tevrat’ın incelenmesi buna bağlı olarak ta ‘yahudileşme’ (judaizing) hareketleri başladı. Bu İbrani dilini kullanma, anayasanın Tevrat’a dayandırılması ve Sabbath’ın Yahudi dinine göre kutlanması taleplerine kadar vardı.29
Toplam 612 kez, bugün ise 1 kez okunmuştur.
Ana sayfaya dön.
Şubat 14th, 2009 at 01:06
ALMAN KIŞKIRTMASI VE İSRAİL
NERDE BİR SAPIKLIK VE NERDE BİR SAPIK GÖRÜLSE HEMEN YAHUDİ DEME ALIŞKANLIĞINDAN VAZGEÇİN EY MÜSLÜMANLAR..UCUZCU OLMAYIN BALIK GİBİ OLTAYA GELMEYİN……EY YAHUDİLER SİZDE AKILLI OLUN VE BİLİNKİ SİZİ TARİHTE KATLİAMA TABİ TUTATNLAR MÜSLÜMANLAR DEĞİL SAPIK BATI ZİHNİYETİ ÖZELLİKLE GEORG BUSH UN DA AYNI KANI TAŞIDIĞI YAPTIKLARI HER PİSLİĞE SİZİ ALŞET EDEN NAZİLER YANİ EFANGELİSTLERDİR……ONLAR SİZE DOST GÖRÜNÜYOR AMA BİLİN ONLAR SİZE ORTADOĞUDA JANDARMALIK GÖREVİ VERDİLER GÜNÜ GELİNCE İPİNİZ ÇEKİLECEKTİR…BİZİM DEDİĞİNİZ DEVLET YANİ İSRAİL SİZİN DEĞİL ONLARINDIR…….
BU GÜNKİ İSRAİL DEVLETİ GERÇEK YAHUDİLERİ KATLEDİP ONLARIN KİMLİĞİ İLE ORTADOĞUYA GÖÇEDEN ALMAN NAZİLERİ TARAFINDAN KURULMUŞ ŞEYTANİ (Kİ NAZİLER NE İSA YA NE MUSAYA İNANIR TEMEL İNANÇLARI MISIR FRAVUNLARINA KADAR UZANIR VE TAMAMEN ŞEYTANA TAPARLAR ESAS DÖNMELİK-OLDUĞUNDAN FARKLI GÖRÜNME- YAHUDİLERDE DEĞİL NAZİLERDEDİR)BİR DEVLETTİR.EĞER MÜSLÜMANLAR VE İSRAİLDE YÖNETİMDE OLMAYAN ZAVALLI AHMAK-İBRAHİM AS.IN TORUNLARI OLAN GERÇEK YAHUDİLER BU İŞİN FARKINA VARIP (BAŞLARINDAKİ BU NAZİ …….İNİ DEFETMEZLERSE-Kİ BUNUN YOLU GENETİK TESTTEN GEÇER-İŞTE O ZAMN GÖRÜLECEKTİRKİ YAHUDİYİM DİYEN SİYONİSTLERİN TAMAMI …..TİR)UYANMAZLARSA YAZIK YAZIKKİ ÇOK KAN DÖKÜLECEK VE BU İŞTEN TEK KARLI ÇIAKACAK OLANDA SAPIK NAZİLERDİR.EĞER BÖYLE OLURSA TARİH TEKERRÜR ETMİŞ OLACAK VE 3.NCÜ DÜNYA SAVAŞIDA BU SAPIK NAZİLER TARAFINDAN ÇIKARILMIŞ OLACAKTIR.UYANIN EY İBRAHİMİN ÇOCUKLARI.BU KAN DÖKENLERİN HİÇ BİRİSİ NE ISHAKIN NE İSMAİLİN TORUNLARIDIR.TARİHİ İYİ OKUYUN MİLYON MİLYON ÖLDÜRMEK DOĞU MİLLETLERİNİN TARİHİNE YABANCIDIR.BU TOPRAKLARI KAN GÖLÜNE ÇEVİRENLER BİLİNİZKİ SOY BAKIMINDANDA DİN BAKIMINDANDA KÜLTÜREL OLARAKTA SİZDEN DEĞİLDİR.EY GERÇEK YAHUDİLER UYANIRSANIZ BİLİNKİ BU TOPRAKLADA KARDEŞÇE YAŞAMAK KAYDIYLA SİZEDE YER VAR.EĞER UYANMAZSANIZ BÖLGE KAN GÖLÜNE ÇEVRİLECEK BU İŞTEN TEK KARLI ÇIKACAK OLAN BÖLGEDE TARİHİ EMELLERİ OLAN NAZİ DEVLETİ ALMANYADIR BİLESİNİZ
Şubat 14th, 2009 at 01:19
ALMAN KIŞKIRTMASI VE İSRAİL
BU GÜNKİ İSRAİL DEVLETİ GERÇEK YAHUDİLERİ KATLEDİP ONLARIN KİMLİĞİ İLE ORTADOĞUYA GÖÇEDEN ALMAN NAZİLERİ TARAFINDAN KURULMUŞ ŞEYTANİ (Kİ NAZİLER NE İSA YA NE MUSAYA İNANIR TEMEL İNANÇLARI MISIR FRAVUNLARINA KADAR UZANIR VE TAMAMEN ŞEYTANA TAPARLAR ESAS DÖNMELİK-OLDUĞUNDAN FARKLI GÖRÜNME- YAHUDİLERDE DEĞİL NAZİLERDEDİR)BİR DEVLETTİR.EĞER MÜSLÜMANLAR VE İSRAİLDE YÖNETİMDE OLMAYAN ZAVALLI AHMAK-İBRAHİM AS.IN TORUNLARI OLAN GERÇEK YAHUDİLER BU İŞİN FARKINA VARIP (BAŞLARINDAKİ BU NAZİ ……..İNİ DEFETMEZLERSE-Kİ BUNUN YOLU GENETİK TESTTEN GEÇER-İŞTE O ZAMN GÖRÜLECEKTİRKİ YAHUDİYİM DİYEN SİYONİSTLERİN TAMAMI ……TİR)UYANMAZLARSA YAZIK YAZIKKİ ÇOK KAN DÖKÜLECEK VE BU İŞTEN TEK KARLI ÇIAKACAK OLANDA SAPIK NAZİLERDİR.EĞER BÖYLE OLURSA TARİH TEKERRÜR ETMİŞ OLACAK VE 3.NCÜ DÜNYA SAVAŞIDA BU SAPIK NAZİLER TARAFINDAN ÇIKARILMIŞ OLACAKTIR.UYANIN EY İBRAHİMİN ÇOCUKLARI.BU KAN DÖKENLERİN HİÇ BİRİSİ NE ISHAKIN NE İSMAİLİN TORUNLARIDIR.TARİHİ İYİ OKUYUN MİLYON MİLYON ÖLDÜRMEK DOĞU MİLLETLERİNİN TARİHİNE YABANCIDIR.BU TOPRAKLARI KAN GÖLÜNE ÇEVİRENLER BİLİNİZKİ SOY BAKIMINDANDA DİN BAKIMINDANDA KÜLTÜREL OLARAKTA SİZDEN DEĞİLDİR.EY GERÇEK YAHUDİLER UYANIRSANIZ BİLİNKİ BU TOPRAKLADA KARDEŞÇE YAŞAMAK KAYDIYLA SİZEDE YER VAR.EĞER UYANMAZSANIZ BÖLGE KAN GÖLÜNE ÇEVRİLECEK BU İŞTEN TEK KARLI ÇIKACAK OLAN BÖLGEDE TARİHİ EMELLERİ OLAN NAZİ DEVLETİ ALMANYADIR BİLESİNİZ
Şubat 14th, 2009 at 01:24
EY İBRAHİMİN ÇOCUKLARI UYANIN -NAZİ DEVLETİ İSRAİL İN OYUNUNU BOZUN demiş ki:
Şubat 14th, 2009 at 01:06
ALMAN KIŞKIRTMASI VE İSRAİL
NERDE BİR SAPIKLIK VE NERDE BİR SAPIK GÖRÜLSE HEMEN YAHUDİ DEME ALIŞKANLIĞINDAN VAZGEÇİN EY MÜSLÜMANLAR.GAYET BASİT DOMUZ ETİ YİYEN ÇOCUKLARA TECAVÜZ İÇİN DÜNYANIN TA O BİR UCUNA TURİZİM ADI ALTINDA GİDEN NAZİLERMİ YANİ EFANGELİSTLERMİ YOKSA DOMUZ ETİ YEMEYEN FUHŞUN HARAM OLDUĞU YAHUDİLERMİ BİZE DAHA YAKIN.UCUZCU OLMAYIN BALIK GİBİ OLTAYA GELMEYİN……EY YAHUDİLER SİZDE AKILLI OLUN VE BİLİNKİ SİZİ TARİHTE KATLİAMA TABİ TUTATNLAR MÜSLÜMANLAR DEĞİL SAPIK BATI ZİHNİYETİ ÖZELLİKLE GEORG BUSH UN DA AYNI KANI TAŞIDIĞI YAPTIKLARI HER PİSLİĞE SİZİ ALŞET EDEN NAZİLER YANİ EFANGELİSTLERDİR……ONLAR SİZE DOST GÖRÜNÜYOR AMA BİLİN ONLAR SİZE ORTADOĞUDA JANDARMALIK GÖREVİ VERDİLER GÜNÜ GELİNCE İPİNİZ ÇEKİLECEKTİR…BİZİM DEDİĞİNİZ DEVLET YANİ İSRAİL SİZİN DEĞİL ONLARINDIR…….DÜN SİZİ KATLEDEN NAZİLERİN HEDEFİNDE ÜÇÜNCÜ DÜNYA SAVAŞI ÇIKARTILARAK SIRA ÖNCE BİZE AMA SONRADA SİZE GELECEK BİLESİNİZ….YA BÖLGEYİ KAN GÖLÜNE ÇEVİRMEKTEN FİTNE VE FESATTAN VAZGEÇERSİNİZ …………….
Şubat 14th, 2009 at 11:56
NAZİ ALMANYASININ GİZLİ GÜNDEMİ YAHUDİLER VE MÜSLÜMANLARI BİR ARAYA TOPLAYIP ÖNCE ONLARI ÇATIŞTIRMAK SONRA TAMAMINI İMHA EDİP BÖLGEYE YERLEŞMEKTİ…BİRİNCİ PLAN 2.NCİ DÜNYA HARBİ İLE BİRLİKTE GERÇEKLEŞMİŞ OLDU İKİNCİ PLAN YANİ 3.NCÜ DÜNYA SAVAŞI (Kİ ÖNCE MÜSLÜMANLARLA YAHUDİLER ARASINDA SONRADA NAZİLERİN MÜDAHALESİYLE DÜNYA GENELİNE YAYILACAKTIR)PLANLARI YAPILMIŞTIR…..EĞER MÜSLÜMANLAR VE GERÇEK YAHUDİLER UYANMAZSA BÖLGENİN NAZİLERİN HEGOMONYASINA DÜŞMESİ İHTİMAL DIŞI DEĞİLDİR….GÖRÜNÜŞTE 1.NCİ VE 2.NCİ DÜNYA HARPLERİNDE ALMANYA KAYBETMİŞTİR….AMA PRATİKTE (İŞİN ARKA PLANINDA BU BÖYLEMİDİR)1.NC. VE 2.NCİ DÜNYA HARBİNDE Almanların insan kaybı 20 milyon diğer
Şubat 14th, 2009 at 12:14
NAZİ ALMANYASININ GİZLİ GÜNDEMİ YAHUDİLER VE MÜSLÜMANLARI BİR ARAYA TOPLAYIP ÖNCE ONLARI ÇATIŞTIRMAK SONRA TAMAMINI İMHA EDİP BÖLGEYE YERLEŞMEKTİ…BİRİNCİ PLAN 2.NCİ DÜNYA HARBİ İLE BİRLİKTE GERÇEKLEŞMİŞ OLDU İKİNCİ PLAN YANİ 3.NCÜ DÜNYA SAVAŞI (Kİ ÖNCE MÜSLÜMANLARLA YAHUDİLER ARASINDA SONRADA NAZİLERİN MÜDAHALESİYLE DÜNYA GENELİNE YAYILACAKTIR)PLANLARI YAPILMIŞTIR…..EĞER MÜSLÜMANLAR VE GERÇEK YAHUDİLER UYANMAZSA BÖLGENİN NAZİLERİN HEGOMONYASINA DÜŞMESİ İHTİMAL DIŞI DEĞİLDİR….GÖRÜNÜŞTE 1.NCİ VE 2.NCİ DÜNYA HARPLERİNDE ALMANYA KAYBETMİŞTİR….AMA PRATİKTE (İŞİN ARKA PLANINDA BU BÖYLEMİDİR)1.NC. VE 2.NCİ DÜNYA HARBİNDE Almanların insan kaybı 20 milyon diğer İNSANLIĞIN KAYBI TAM 100 MİLYON DUR….VE BU İKİ HARPTE ASLINDA İNGİLTERE ALMANYANIN KARŞISINDA DEĞİL YANINDADIR…..EĞER RUSYA SAVAŞTA GALİP GELMEMİŞ OLSAYDI İNGİLİZ HANEDANLIĞI -Kİ ALMAN KÖKENLİDİR-VE NAZİ ALMANYASI DÜNYAYI TAMA MAKASA ALMIŞ OLACAKLARDI……RUSYA VE FRANSA BU OYUNU BOZDU PLANLARI GECİKMİŞ OLDU…….ALMAN SİTELŞERİNDE NAZİLER KENDİ ARALARINDA HİTLER AHMAKTI ASLINDA AMERİKA RUSYA İSLAM DÜNYASI VE YAHUDİLER ARASINDA BİR DÜNYA HARBİ ÇIKARIP BİRBİRİNE KIRDIRIP ARADAN SIYRILMAK VE DÜNYA HAKİMİYETİ KURMAK DAHA MANTIKLI OLURDU TARZINDA TARTIRŞMALAR YAPILIYOR……..DÜŞLÜNÜN DÜNYADA EN ÇOK NEFRET EDİLEN DEVLETLER YAHUT MİLLETLER HANGİSİ DİYE SORSAM VERİLECEK CEVAP BASİT DEĞİLMİ……1-MÜSLÜMANLAR 2-YAHUDİLER 3-RUSLAR 4-AMERİKALILARDIR..İYİDE DÜNYAYI KAN GÖLÜNE ÇEVİREN TOPLAMA KAMPLARININ MİMARI ALMANLAR DEĞİLMİYDİ…..ONLAR TAM TERSİ EN ÇOK SEVİLEN MİLLET KATAGORİSİNDE….BEYİNBLERİMİZLE VE HAFIZALARIMIZLA NASIL OYNANIYOR FARKINDAMISINIZ….EY OSMANLININ TORUNLARI İMPARATORLUĞUMUZU 1.NCİ DÜNYA HARBİNDE TUZAĞA DÜŞÜREN VE TOPRAKLARIMIZ ÜZERİNDE GİZLİ PLANLARI OLAN VE BUNU WİLHELMLE AMCA ÇOCUKLARI OLAN ALMAN VE İNGİLİZ HANEDANLIĞI BİRLİKTE UYGULAMAYA KOYMADILARMI…….KOSKOCA BİR İMPARATORLUĞUN DAĞILMASIN SEBEP ALMANLAR DEĞİLMİ…GÜYA TEK DÜŞMANIMIZ İNGİLİZLERİMİŞ GİBİ TAHTA TÜFEKLERLE PATLAMAYAN TOP MERMİLERİNİ ORDULARIMIZIN ELİNE VERİP BİZİ KIRDIRAN ALMANLAR DEĞİLMİ……..ATATÜRK GİBİ BİR DAHİ OLMASA İDİ ELİMİZDE BİR KARIŞ BİLE TOPRAK PARÇ.ASI KALMAYACAKTI…….VE SİZ YAHUDİLER NE ÇABUK UNUTTUNUZ TOPLAMA KAMPLARINI….SİZE TAVSİYEM ÖZELLİKLE ALMAN GÖÇMENİ YAHUDİYİM DİYENLERE DİKKAT EDİN….ACABA BUNLAR GERÇEKTE YAHUDİMİ YOKSA NAZİ ARTIĞI ALMANMI…FİLİSTİNLEREDE TAVSİYEM O PATLAMAYAN ROKETLERE SİZE VBEREN VE İSRAİLE FIRLATANLAR YA ALMAN YAHUT ALMAN GİZLİ SERVİSİ BND YE ÇALIŞAN AHMAKLAR OLAMASIN……VE BÖYLECE BİR TAŞLA İKİ KUŞ DEĞİL BİR KAÇ KUŞ VURAN NAZİ ALMANYASI…….BUNLAR EZBERE YAZILMIŞ TEZ VE GÖRÜŞLER DEĞİLDİR EY AKİL ADAMLAR VE EY YAZAR VE ÇİZERLER…..OLAYA BİRDE BU YÖNÜYLE BAKIN……EZBER BOZMANIN TAM ZAMANI…….TÜRKİYEYİ KIBRISLA OYALAYAN BİR GÜÇ (Kİ İMPARATORLUK BAKİYESİ BİR MİLLET DÜNYAYI KONUŞACAĞI YERDE 60 YILDIR KIBRISA KAFASINI GÖMDÜ RAUF BEYİN KULAĞI ÇINLASIN BAŞARDI) ARAPLARI FİLİSTİNLE YAHUDİLERİ HAYLLE OYALIYORLAR….UYANIN
Şubat 14th, 2009 at 12:18
HA ŞUNUDA HATIRLATAYIM AMERİKAYI İDARE EDEN YAHUDİLER DEĞİL NAZİLERDİR BİLİNE BUSCH MESELA SÜLALESİ İSVİÇRE KÖKENLİ MENNONİT BAŞKA BİR DEYİŞLE EVANGLİSTİR—–ASLINA BAKILIRSA BUNLARIN NE İSA NEDE MUSA DERDİ VARDIR BU MİLLET YANİ MENNONİTLER Kİ NAZİLER BU KÖKENDENDİR…KENDİLERİNİN SOYUNUN FRAVUNLARA DAYANDOĞININ ŞEYTANIN ÇOCUKLARI OLDUKLARINA İNANIRLAR VE ONA TAPARLAR….İSA YI DA MUSAYI KULLANMAKTAN GERİ DURMAZLAR GİZLİ GÜNDEMLERİ DÜNYA ŞEYTAN İMPARATORLUĞUNU KURMAKTIR………
Mart 10th, 2009 at 22:41
işi alman nazizmine felan götürmeye gerek yoktur. hoş o devirde öldürülen yahudi sayısıda sanıldıgı kadar milyonları bulan bir rakam degildi. israil gerçek bir sorundur bölgede ve varlık degil yayılmacılık sorunu yaşamaktadır. onun için almanyayıda amerikayıda bu yayılmacılıkları için tabi ki kullanacaklardır. şimdi amerikanın tekrar toparlanması için obama gibi biri sahneye çıkarıldı.esas sorun amerika tekrar ekonomik düzlüge çıkarsa işte o zaman yine bir bush daha bulunacagıdır. ama israildeki son söylevlere bakılırsa işi kendileri halletmek gibi bir özgüvene kavuştular. hatta bölgede atom bombası kullanmak gibi bir pervasızlıgı dahi dillendirmekten çekinmiyorlar. işte armegedon bu demektir. israil kısa sürede atom bombasından arındırılmalıdır. aksi halde bu hem bölgede yayılmacılıgını kullanarak bir vahşetlerinden bir vahşete sebep olacak, hemde kendi varlıklarının sonu olacaktır.peki sonlarını bile bile bunu kullanırlar mı? tarihde makabilere baktıgımızda taassup ve çılgınlıklarından deliye dönen bu toplum bundan çekinmeyecektir. ayrıca son hindistan saldırıları, pakistanın atombombası bilgilerini hindistanla paylaşmaya ikna edilmesi ve bu süreçle israil in bundan bilgilenmesi, pakistandaki otorite boşlugunun daimi kılınması, bunlar elbette dikkatle izlenmesi gereken konulardır.
unutulmamalıdır ki; israil bölgede yayılma sancısı çekmektedir, bunun tek yoluda armegedon savaşıdır. israil in derhal atom bombalarından arındırılması dünya gelecegi için en önemli ve en elzem sorundur. yoksa bizatihi abd veya almanya veya başka ülke dünyada varlık olarak sorun degildir, bunu iyi görmek gerekir.
Mart 12th, 2009 at 23:52
ZAVALLI YAHUDİLER VE ARAPLAR BU OYUNU ANLAYACAKMI ACEBA
AAAAA…….KARDEŞİM SENİN BU YAZDIKLARINI 300 YILDIR DAĞDAKİ ÇOBANLAR BİLE EZBERLEDİ BANİM ANLATTIĞIM FARKLI BİRŞEY…..AYNEN TÜRKİYEDEKİ PKK ERGENEKON BAĞLANTISI GİBİ BİRŞEY DEVLET İÇİN MİLLET İÇİN VATAN İÇİN ÇALIŞIYORUZ DİYENLER NASIL DEŞİFRE OLDU…….KİM İÇİN ÇALIŞMIŞLAR BELLİ…….BU İHANETTE ANADOLUNUN ZAVALLI SAF ÇOCUKLARINI BİLE KULLANMIŞLAR……HATTA MEHMETÇİĞİ HATTA ATATÜRKÜN MANEVİ ŞAHSİYETİNİ BİLE KULLANMIŞLAR………………………
KISACASI………….
İSRAİL DİYE BİR DEVLET YOK BE KARDEŞİM……….
ORTADA NUFUSU VE NUFUZU OLMAYAN 6 MİLYONLUK YANİ ANKARA KADAR………………..
BİR KAÇ KM2 DEN İBARET…………….
BİR MİLYARLIK İSLAM ALEMİNİN GÖZÜNDE DEV GÖSTERİLEN…………….
UYDURUK KIYDIRIK…………..
NAZİ KUKLASI……………………….
EVANGELİST OYUNCAĞI………………….
ONLARIN DESTEĞİ OLMADAN………………..
BÖLGEDE VARLIĞINI BİR GÜN DAHİ SÜRDÜREMYECEK………………….
NAZİ GENARALLERİNİN KOYUN GİBİ GÜTTÜĞÜ………………………..
ORADAN BURADAN TOPLANIP DEVŞİRİLMİŞ………………………….
ÜÇ BEŞ ……. YAHUDİ TOPLULUĞU…………………………..
OLAY BUNDAN İBARET………………………………………..
BUNUDA ANLAMAIŞSAN DEMEKKİ KASITLISIN……………………
Mart 16th, 2009 at 18:40
LA UTANMASANIZ FRAVUNDA NAZİYDİ DİYECEKSİNİZ LA Bİ GİDİN Bİ KALKIN GİDİN LA BIRAKIN BU MİSTİK SÖYLEMLERİ HERSEY ACIK İSRAİL BİR YAYILMA POLİTİKASIDIR BELLEMİS GİDİYO MÜSLÜMANLAR DİRENİYO OLAY BUNDAN İBARET YAHUDİNİN BASINA DECCAL GELECEK MÜSLÜMANLARA İSE İSA İLE MEHDİ ÖNDERLİK EDECEK VE KIYAMET KOPACAK BİTTİ
Mart 18th, 2009 at 21:46
Arkadaşlar !!! kusura bakmayın sitemin sağ alt kısmında bulunan uyarı gereğice müdahale etmem gerek.Belli ki ikinizde bu işlere kafa yoran insanlarsınız.Fakat farklı bakış açılarınız var.Ama birbirinizle mücadele edeceğinize doğru bildiklerinizi anlatmanızı tavsiye ederim.Ayrıca siteme gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.
Mart 19th, 2009 at 09:46
KESKE YAZILANLARI SİLMESEYDİN MİLLET GERCEKLERİ GÖRSEYDİ YİNEDE TESEKKÜRLER
Mart 21st, 2009 at 13:40
BEN SÖYLEMEDİM SEN SÖYLEMİŞSİN FRAVUNLARIN AFRİKA KÖKENLİ SİYAHİ OLMAYIP NAZİ YANİ SARI IRKTAN OLDUĞUNU AVRUPA MİTLERİNDE ANLATILIR.İSLAM KAYNAKLARIDA BUNU DOĞRULAR…M.Ö.5000 YILINDA MISIRA DİLENCİ KILIĞINDA GELEN FRAVUN HANEDANI ORADA İKTİDARI ELE GEÇİRİP HİSOSLARA KADAR ORADA İKTİDARDA KALMIŞLARDIR….HİKSOSLAR OĞUZLAR DEMEKTİR..YANİ OĞUZHAN MISIRA GİDER FRAVUNLARI ORADAN KOVALAR FRAVUNLAR 350 YIL KAYBOLUR YANİ BU GÜNKİ AVRUPAYA SAKLANIRLAR……YUSUF A.S.HİKSOSLAR DÖNEMİNDE MISIRDA YAŞAMIŞTIR……
Mart 22nd, 2009 at 12:10
İSLAMİ KAYNAKLAR BUNU DOĞRULAR HANGİSİ PEKİ KURANDA AYETMİ VAR FRAVUN NAZİDİR ONLAR ZAMANINDA HEİL RA DERLERDİ HZ MUSADA MARKSİSTİ KOMUNİZM VERDİGİ SEREFLİ MÜCADELEYİ KAZANDI VE SINIF AYRIMINI KALDIRDI. BU SEKİLDE YAZIYOR DEGİL Mİ? OGUZLARDA MÜTTEFİK BİRLİKLERDEN AMERİKAMIYDI TABİ TABİ. KOMPLO TEORİLERİN COK SAGLAM SEN ROMAN YAZMAYA BASLA BENCE. FRAVUNUN SS BİRLİKLERİ FALANDA VARDI HERALDE SA’LAR ONDAN SONRACIGIMA YA SEY DİYORLAR SEYTAN ASLINDA NAZİYMİS:)) BİDE EBU CEHİL FALANDA NAZİLERLE İS BİRLİGİ YAPMIS. HATTA BAZI KAYNAKLARA GÖRE HZ. NUH ZAMANINDAKİ DOGAL AFETLERİDE NAZİLER YAPMIS. AH SU NAZİLER YOKMU HEP BÖYLELER BİDE SUCU YAHUDİLERE ATARLAR BAK SEN SUNLARIN YAPTIGINA OLMADI VALLA
)BUSH DA NAZİ DİYORDUN SEN DİMİ
PEKİ ZEKİ MÜRENDE BİZİ GÖRECEKMİ. YA BİSEY DAHA DUYDUM CENGİZHANDA NAZİYMİS HATTA SU ERGENEKON ONLARDA NAZİYMİS YOKSA BENDEMİ BİR NAZİYİM
NAZİYİM NAZİDİR NAZİLER. HATTA NAZİ YARIM HABER SALMIS SSLER DAGDA KALMIS DİYEDE BİR TÜRKÜMÜZ VAR YOKSA BİZDEMİ NAZİYİZ:) RİVAYETE GÖRE EBU SÜFYANINDA SS BİRLİKLERİ VARMIS. ALLAHIM YARATIRKEN HİC SINIR TANIMIYORSUN SONRA CEREMESİNİ BİZ CEKİYORUZ TAMAM SEN HAKLISIN TAYYİP MENDERES ÖZAL HARİC HERKEZ NAZİ
Mart 22nd, 2009 at 19:54
SON PEYGAMBER MÜSLİMANLARA GELDİYSE DECCAL,İSA,MEHDİ,NİN GELMESİ NEKADAR DOGRUDUR—-
Mart 23rd, 2009 at 23:07
BAYRAM YAZDIGINDAN KENDİN BİR SEY ANLADIN MI
Mart 26th, 2009 at 14:09
SANA KONU…..HA BU ALMAN VAKIFLARINI KURANLARIN TAMAMI PRENS AİLESİ YANİ BÜ SÜLALEDEN OLUP BİZDEKİ ZAVALLILARI KULLANMKTA ÇOK MAHARETLİDİRLER….İDDİA EDİYORUM PKK TÜM FAİLİ MEÇHUL CİNAYETLE VE BU PİSLĞİN ARKASINDAN BU VAKIFLAR ÇIKACAKTIR….AFRİKADAKİ TÜM KABİLE KATLİAMLARININ ARKASINDADA BUNLAR VARDIR….TARİHTE ALMANLARIN İÇİNE SIZMIŞ BU PİSLİK TEMİZLENMEDİĞİ MÜDDETÇE BU ŞEYTANİ PLANLARINDAN YANİ DÜNYA ŞEYTAN İMPARATORLUĞU PLANLARINDAN ASLA VAZGEÇMEYECEKLERDİR
FRAVUNLARIN AFRİKA KÖKENLİ SİYAHİ OLMAYIP batıkökenli YANİ SARI IRKTAN OLDUĞUNU AVRUPA MİTLERİNDEDE ANLATILIR.BURADA KASTIM ALMANLAR DEĞİLDİR FAKAT TARİH BOYUNCA ALMANLARADA ZULMETMİŞ PRENS VE KARAL HANEDANLARININ GELDİĞİ SÜLALEDİR.BU HANEDANLIK TARİH BOYUNCA İKTİDARLARII KOMPLO İLE ELE GEÇİRMİŞLERDİR.BUNLAR ALMANYA VE İNGİLTEREDE HABSBURG HANEDANI RUSYADA DELİ PETRODAN SONRAKİ ROMANOV HANEDANIDI ŞU İNGİLTERE BELÇİKA DANİMARKA VS.AVRUPADAKİ TÜM HANEDANLIKLAR AYNI KÖKENDENDİR.ASLINDA OSMANLI İMPARATORLUĞU TARİH BOYUNCA RUSLARA KARŞI DEĞİL SUBAYLARI DAHİ İTHAL OLAN BU HANEDANA KARŞI ŞAVAŞMIŞLARDIR.AYNI ŞEKİLDE İNGİLİZLERE KARŞI DEĞİL BU HANEDANA KARŞI SAVAŞMIŞ OLUYORUZ.YİNE BU SÜLALE BİRİNCİ DÜNYA HARBİNDE BU HANEDANDAN OLAN WİLHELM 2.NCİ DÜNYA HARBİNDE HİTTLER KULLANILMAK SÜRETİYLE ALMANYAYI FELAKETE SÜRÜKLEMİŞTİR.OSMANLIYI SAAVAŞA SÜRÜKLEMEKLE FELAKETİNİ HAZIRLAYANDA BU SÜLALEDİR.YANİ PALABIYIK WİLHELM…BU GÜN ALMAN HALKI 1.DÜNYA SAVAŞINDA BU HANEDANDAN KURTULMAKLA BERABER AHALA ONLARIN KOMPLOLARIYLA KARŞI KARİIYADIR.ŞU AN EN ETKİLİ OLDUKLARI DEVLET ABD VE İNGİLTEREDİR.DİR. BU SÜLALENİN KISACA TARİHİ NUH TUFANI SONRASI HAMİLE BİR KIZ DALGALAR ARASINDA GİRİTE SÜRÜKLENİR…VE DOĞUMDAN SONRA ÇOĞALIRLAR İŞTE FRAVUN HANEDANI BU SÜLALEDENDİR..M.Ö.5000 GİRİTTEN YILINDA MISIRA DİLENCİ KILIĞINDA GELEN FRAVUN HANEDANI ORADA İKTİDARI ELE GEÇİRİP HİKSOSLARA (OĞUZLAR) KADAR ORADA İKTİDARDA KALMIŞLARDIR….HİKSOSLAR OĞUZ HANEDANLIĞIDIR ..YANİ OĞUZHAN ÖNCE ORTADOĞUYA GELİR ÇAĞDAŞI OLAN İBRAHİM AS.İLE TANIŞIR KIZI KANTURAYI ONUNLA EVLENDİRİR DAHA SONRA MISIRA SEFERE ÇIKAR FRAVUNLARI ORADAN KOVALAR FRAVUNLAR 350 YIL KAYBOLUR YANİ BU GÜNKİ AVRUPAYA SAKLANIRLAR…İŞTE AVRUPADAKİ HANEDANLIKLAR BU SÜLALEDENDİR…YUSUF A.S.HİKSOSLAR DÖNEMİNDE MISIRDA YAŞAMIŞTIR…Kİ KURANI KERİMDE ORADA ADİL BİR MELİKTEN BAHSEDİLİR…..TÜM BU YAZDIKLARIMDA ASLA VE ASLA HİÇ BİR MİLLETİ RENCİDE ETMEK DEĞİL AKSİNE BU HANEDANLIĞIN AVRUPAYA YERLEŞİP İNSANLIĞA NASIL ZÜLMETTİĞİNİ DÜNYAYI NASIL KAN GÖLÜNE ÇEVİRDİKLERİNİ (40 YIL SAVAŞLARI,AVRUPA OSMANLI 1.VE 2.DÜNYA HARBİ IRAK İŞGALİ VS.İLE)ANLATMAKTIR.ŞU ANDA AVRUPADA YEDİ DEVLETİN HANEDANLIĞI BU SÜLALENİN ELİNDE OLUP GEORG BUSCH BU AİLEDENDİR…..BENİ ELEŞTİREN ARKADAŞA TAVSİYEM BEN ORTAYA BİR İDDİA ATIYORUM BU İDDAYI SAKLAYAN SAVSAKLAYAN GİZLEYEN VE BELGELERİ KAZIYAN LARA ORTAK OLMAK YERİNE MERAKLIYSAN ARAŞTIR….BIRAK BU YAHUDİ SAFSATASINI….YAHUDİLERİ VE TÜM MİLLETLERİ KULLANAN BU SÜLALENİN ŞECAATLARI GERÇEKMİ DEĞİLMİ……HEM KAN AKITAN HEM AĞLAYAN BU SÜLALE KİMMMMM…….500 YIL ÖNCE OSMANLIYA GÖÇ EDEN SÖZDE YAHUDİ DÖNMELERİNİN BU SÜLALE İLE BİR ALAKALARI VARMI……YANİ DÖNMELĞİN…ARAŞTIR…..SANA KONU…..HA BU ALMAN VAKIFLARINI KURANLARIN TAMAMI PRENS AİLESİ YANİ BÜ SÜLALEDEN OLUP BİZDEKİ ZAVALLILARI KULLANMKTA ÇOK MAHARETLİDİRLER….İDDİA EDİYORUM PKK TÜM FAİLİ MEÇHUL CİNAYETLE VE BU PİSLĞİN ARKASINDAN BU VAKIFLAR ÇIKACAKTIR….AFRİKADAKİ TÜM KABİLE KATLİAMLARININ ARKASINDADA BUNLAR VARDIR….TARİHTE ALMANLARIN İÇİNE SIZMIŞ BU PİSLİK TEMİZLENMEDİĞİ MÜDDETÇE BU ŞEYTANİ PLANLARINDAN YANİ DÜNYA ŞEYTAN İMPARATORLUĞU PLANLARINDAN ASLA VAZGEÇMEYECEKLERDİR
Mart 26th, 2009 at 21:45
COPY PASTE YAPMA 2 YERDE AYNI CÜMLEYİ AYNEN KOPYALAYIP YAPISTIRMISSIN. AYRICA DÜNYA SEYTAN İMPARATORLUGU DOGRUDUR MASONLUKDA SEYTANA TAPINMA AİNLERİDE DOGRUDUR AMA BUNLARIN NAZİLERLE BİR ALAKASI YOKTUR. ASLEN İNANC OLARAK BENZERLİKLERİDE VARDIR NAZİ VE MASONLUK ARASINDA AMA HİTLERİN MASONLUGA CEPHE ALMASINDAKİ 1. SEBEP İNANC BENZERLİGİDİR. YOKSA NAZİLER YAHUDİ YARDAKCISI DEGİLDİR OBJEKTİF OLMAK LAZIM. FRAVUN SARI IRK YADA MAVİ IRK HER NEYSE HER SARI NAZİMİDİR. HER GÖRDÜGÜN SAKALLIYI DEDEN SANMA DERİM SANA. AYRICA HİMMLERİN MÜSLÜMANLAR HAKKIMDAKİ SEMPATİZANLIGINI ARASTIR DERİM SANA. HİMMLERİN KENDİ SÖZÜDÜR MÜSLÜMAN SAVASCILAR EN AZ CERMEN ASKERLERİ KADAR SEREFLİ VE İNANCLIDIR DEMİSTİR KENDİLERİ.
Mart 26th, 2009 at 21:56
AYRICA BU VAKIFLAR FALAN DEMİSSİN. HİTLERİN BAGLI OLDUGU VAKIF THULE DUR. YANİ KARAGÜNES TARİKATI BUNLAR MU VE ATLANTİSE İNANIRLAR. BU KONU HAKKINDA COK ATIP TUTAN VAR BEKLEYİP GÖRECEGİZ TARİH COK KARISIK SAHNELERLE DOLUDUR NEYİN NE OLDUGUNU ALLAH BİLİR.
Mart 28th, 2009 at 14:36
BEN BURADA FAZLA TARTIŞMAYA GİRMEK İSTEMEM……ANCAK ŞU KADARINI SÖYLEYEYİMKİ…BU MENNONİTLER..BAŞKA BİR İFADE İLE MASONLAR…DİĞER BİR İFADE İLE ALMANYADA ÇÖREKLENMİŞ (YANLIŞ ANLAŞILMASIN BUNLAR ALMAN IRKI DEĞİLDİR..SADECE TARİH BOYUNCA VE BUGÜN DİĞER MİLLETLERE KARŞI EN İYİ ALMANLARI KULLANABİLMİŞ SAPIK BİR HANEDANLIK VEYA IRK HER NE DERSENİZ DEYİN…ESAS ANAVATANLARI İSVİÇREDİR…İLK ÇIKIŞLARI GİRİTTEN OLMAKLA BERABER YUVALANDIKLARI YER İSVİÇRE EN İYİ KULLANABİLDİKLERİ ALMANLARDIR)BUNLARIN YAKTIKLARI ATEŞLE 1.NCİ VE 2.NCİ DÜNYA HARBİYLE İNSANLIĞI FELAKETE SÜRÜKLEMİŞLER FAKAT O EMPARYALİST DEDĞİNİZ AMERİKA KOMİNİST DEDİĞİNİZ RUSYA VE TÜRK MİLLETİNİN KIRILMAZ DİRENCİ SAYESİNDE İNSANLIK BU FELAKETİ DURDURA BİLMİŞTİR..MAALESEF BUNLAR ZAMAN ZAMAN AMERİKA VE ALMANYADA İKTİDARA GELEBİLMEKTE HER GELDİKLERİNDEDE DÜNYAYA KAN KUSTURMAKTADIRLAR….GEORG BUSH AİLESİ BUNLARA EN İYİ ÖRNEK OLUP ASLEN İSVİÇREDEN GÖÇETMİŞ VE BU AİLEYE MENSUPTURLAR……HATTA İNSANLIĞIN MAYMUN KÖKENLİ OLDUĞUNU İDDİA EDEN VE YAYAN BU AİLEDİR…..KENDİLERİNİN DİĞER İNSANLARDAN BİR KROMOZOM FAZLA OLDUĞUNU VE DİĞER İNSANLIKTAN ÜSTÜN OLDUKLARINI İDDİA EDERLER…..İDDİ BİR TARAFA İNSANIN AKLINA ACEBA BU AİLE GERÇEKTENMİ BİR TARAFINDAN MAYMUN VE DOMUZ GENLERİ TAŞIYOR GİBİ BİR DÜŞÜNCEDE İNSANIN AKLINI KURCALAMAKTADIR….BURADA İNSANLIK NUH SONRASI BİR ANA BABADAN DEĞİL İKİ ANABABADANMI TÜREMİŞLERDİR DİYE İNSANIN AKLINA GELMİYOR DEĞİL…..DAHA ÖNCEKİ YAZIMADA NUH TUFANINDA HAMİLE OLAN FAHİŞE BİR KADININ DALGALAR ARASINDA GİRİT ADASINA SÜRÜKLENİP ORADAN ÇOĞALIP YAYILDIKLARINI ANLATMIŞTIM…..HER NEYSE BU IRK TEŞKİLATÇILIK VE İCAD KONUSUNDA ÇOK BECERİKSİZ OLDUKLARINDAN HEP MİRASYEDİ OLMUŞLARDIR….ÜRETMEZLER AMA ÜRETİLENİ ELE GEÇİRMEKTE ÇOK MAHARETLİDİRLER…..KURMAZLAR AMA KURULANI ELE GEÇİRMEKTE ÇOK BECERİKLİDİRLER…..YANİ HIRSIZLIK CİNAYET FAİLİ MEÇHUL VE ÖRTBAS EDŞP BAŞKALARINA YÜKLEMEKTE ÇOK MAHİRDİRLER…JIRISTİYANLIĞI YAHUDİLİĞİ VE DİĞER DİNLERİ ELE GEÇİRİP İÇİNİ BOŞALTMIŞLARDIR……BU PARTİ VE DERNEKÇİLİKTEDE ÖYLEDİR…..BARİZ BİR ÖRNEK ATATÜRKÜN MENDERESİN ÖZALIN MİRASI KİMLERE KALMIŞTIR…..ATATÜRKLE İSMET İNÖNÜNÜN MENDERESLE DEMİRELİN ÖZALLA MESUT YILMAZIN HİÇ AMA HİÇ BİR BENZERLİĞİ VARMIDIR…..HAHAMLARLA MUSANIN PAPALARLA İSANIN BENZERLİĞİ OLMADIĞI GİBİ……AH İNSANLIK AH NASILDA UNUTUYORUZ…..DAHA BİRİNCİ DÜNYA HARBİNDE ALMANYA ÇAVUŞ RÜTBESİNDEKİ ADAMLARIN YOLDA GENARAL RÜTBESİ TAKIP ORDUMUZUN BAŞINA GEÇTİĞİ VE KOSKOCA İMPARATORLUĞUN BAŞINI NASIL YEDİĞİNİ…….HEM İNGİTERENİN HEM ALMANYANIN HEM RUSYANINBAŞINDA AYNI AİLENİN BULUNDUĞUNU KAYIKÇI KAVGASI YAPIP BİZİ RUSLARI VE LATİNLERİ NASIL MAKASA ALIP İTTENDE ÖLSE KURTTANDA MİSALİ NASIL KAN AKITILDIĞINI…….BİZİM ELİMİZE PATLAMAYAN BOMBALAR BOŞ KOVANLAR VEREN BU SUBAYLARIN AMCA ÇOCUKLARININ ZAVALLI RUSLARIN ELİNE TAHTA TÜFEKLER VERİP KIRDIRDIĞINI KAÇ TARİHÇİ YAZMIŞTIRKİİİ……….EĞER MUSTAFA KEMAL GİBİ BİR KAÇ AKILLI SUBAY OLMASA İDİ ÇANAKKALEDE GEÇİLECEKTİR HATTA İSLAM DÜNYASI DİYE BİR DÜNYADAN BAHSEDİLEMEYECEKTİ BUGÜN……..ENVER VE TALAT GİBİ AHMAKLAR KOCA ORDUYU BİR NAZİ SUBAYINA TESLİM ETMİŞLERDİ (LİMON VON SANDERS) BİR TARAFTA BİZ DİĞER TARAFTA ZAVALLI YENİ ZELANDALI VE HİND ASKERLERİ……KIR KIRABİLDİĞİN KADAR……İŞTE BU SAPIK IRKIN VAZGEÇEMEDİĞİ HIRS ……..İSTER MASON DEYİN İSTER THULE İSTER ERGENEKON HANGİ ADI KORSANIZ KOYUN………NEREDEN BAKARSANIZ BAKIN KAN VE GÖZYAŞI…..HELE TARİH BOYUNCA DÜNYAYI KANA BULAYAN ŞU SAPIKLARA BAKINKİ BİZİ BARBARLIKLA SUÇLAR…….KANI KENDİSİ DÖKER AMA BİZ BARBARIZ BU NASIL OLUYORSA………
Mart 29th, 2009 at 18:55
way be
Mart 29th, 2009 at 19:04
DEMEK HER ŞEYİ BU MEMNOİTLER YAPMIS COK İLGİNC BE GECİRMİS GÖRMÜS ADAMSIN HELAL OLSUN SANA. MİLLETİN AKLINI BU MİSTİK SEYLERLE CELMEYE CALISMAYIN TARİHSEL SÜRECİ SADECE Bİ SENARYOYA NASIL BAĞLARSIN DÜNYA ÜZERİNDE GÜC DENGELERİ VARDIR BU KOS KOCA İMPARATORLUK ZAMANINDA DA VARDI BİRİLERİ YİNE HUCÜM EDİYORDU GÜCÜ ELİNE GECİRMEK İCİN VE BUNLAR MEMNOİTLERDEN ZİYADE YANİ BİR GENİ FAZLA OLDUGUNU İDDİA ETTİGİN İNSANLARDAN ZİYADE HRİSTİYANLARDI MASAL ANLATMANIN BİR ANLAMI YOK. 2. DÜNYA SAVASINDA SÖZDE O DÜSMAN ÜLKELER YANİ SOVYETLER VE ABD SIRF KENDİ EMPERYALİZMLERİNE KARSI CIKTI VE KENDİ UYGARLIGINI HAK ETTİGİ YERE TASIYOR DİYE SAVAS ACTILAR REICHA SONRADA SOGUK SAVAS DÖNEMİ BASLADI. MEMNOİT DİYE BİR SEY YOK MASONLUK VARDIR VE MASONLUK DA TEMEL İNANCINI FRAVUNUN SAPKINLIKLARINDAN ALMISTIR AYRICA FRAVUNLAR DEDİGİN GİBİ SARI LOLİPOP SEKERİ RENGİNDEDE DEGİLDİRLER İYİ ARASTIR ARKADASIM. SEN NAZIL GÖRÜRSEN GÖR AMA BU SAVAS YAHUDİLİK+HRİSTİYANLIK VE İSLAMİYET ARASINDA GELİSMEKTEDİR. ÖYLE LOLİPOP SEKERİ CİKOLATADAN ÜSTÜNDÜR ONDAN SAVASIYOLAR DİYE BİR SEY YOK. BU CEVABIM SONDUR ARTIK BİR SEY YAZMIYACAGIM CÜNKÜ PAPAĞAN GİBİ AYNI SEYLERİ EZBERLEDİGİN CÜMLELERİ TEKRARLIYORSUN BEN NE DESEM BOS
Ağustos 14th, 2010 at 22:22
selam arkadaşlar
bu konularla fazlasıyla ilgileniyorum bulduğum her alıntı yazı ve makaleyi inceliyorum değişik dinlerden ve milletlerden ne varsa ama geçenlerde okuduğum bir alıntı beni fazlasıyla tatmin etti
dünyayı kimler yönetiyor cevap:rotschild hanedanı ve bunun gibi birkaç yahudi ailesi isterseniz gooleden bu aileyi bi araştırın saygıalr
Ağustos 14th, 2010 at 22:23
sayın ilhan akkurt rotschild ailesiyle ilgili bir ayzı bulamadım sitenizde bu bence büyük bir eksikliktir kitabınıza eklerseniz daha bilgilendirici olurdu kitap taşlar birbir yerine otururdu
Ağustos 14th, 2010 at 22:52
SAYIN CAN SİTEDE KİTABIN BÜTÜN KONULARI YOK. ARMAGEDONCULARIN PERDE ARKASINDAKİ ASIL MERKEZLERİ OLAN BU AİLEDEN KİTAPTA BAHSEDİLMİŞTİR.
Ağustos 15th, 2010 at 20:07
sayın ilhan akkurt değiştirilen tevratı yazan haham ve yazıcılar musa as dan önce kendi atalarını buldukları batıl dinlerinden alıntılarla yazmışlardırbunun içindirki gelen peygamberlerin kendi inanışlarına ters gelen emirleri olduğundan bu peygamberleri öldürüyorlardı asıl siyonistlerin istedikleri kudus merkezli pagan bir dünya düzeni kurmaktır artık bunlar kendi inançlarınıda geçtiler mason listelerini incelediğimizde dehşete düşüyoruz gerçektende tum dunya + turkiye onların ideolojilerinin çerçevesinde şekildendiriliyor dünya bankası bm imf bilderberg hollwood medya ekonomi tv kültür akriyer sahibi insanlar vs düm dunya onlara çalışıyor muhteşem bir güç elde etmişlerabd deki en populer 8 üniversiteye giren istatiklere göre yahudi çocuklarıdır nufus olarak çok üşük olmasına rağmen eğitim sisteminide ele geçirmişler petrolu yöneten devletleri yönetir gıdayı yöneten tum insanlığı teorisiyle gıdasnın geniyle oynuyorlar şimdi size soracağım biz ne yaparak kurtulabiliriz asıl bunların konuşulması gerekmezmi? saygılarla
Ağustos 16th, 2010 at 02:00
DÜŞMANINI VE HEDEFLERİNİ İYİ ANLAYAN VE ONA GÖRE HAREKET EDEN, İNSANLIĞIN YARARINA ÇALIŞAN MUTLAKA BİR GÜN BAŞARIR. MAİDE-64′Ü OKU.